Skocz do zawartości


Zdjęcie

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1109 odpowiedzi w tym temacie

#1 a14122011

a14122011

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 07 sie 2013

Napisano 19 październik 2014 - 23:51

Witam,
Na stronie internetowej Plusa jest napisane, że rabat "SMARTDOM" na abonament telefoniczny w wysokości 50% zobowiązania abonamentowego zostanie przyznany osobom, które posiadają podpisaną umowę przed 30 września 2014r. z Cyfrowym Polsatem na telewizję satelitarną opiewającą na zobowiązanie miesięczne w wysokości co najmniej 49,90zł.
Natomiast z regulaminu http://www.plus.pl/d... ... oferta.pdf wynika, że rabat zostanie przyznany również abonentom,
"(...) którzy posiadają aktywną co najmniej jedną umowę określoną w podpunktach od a do f uprawniającą do udziału w Programie („Umowa Posiadana”):
(...) e. z Cyfrowym Polsatem umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów telewizyjnych (w tym Multioferty) („Umowa TV”) o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania 39,90 zł z VAT (z wyłączeniem opłat za udostępnienie sprzętu i opłat za Multiroom); (...)" //treść regulaminu//.
Reasumując, czy posiadając umowę o dostęp do telewizji saletarnej w Cyfrowym Polsacie ( Pakiet Familijny HD, miesięczna opłata wynosi 39,90zł plus opłata za udostępnienie sprzętu) przysługuje mi rabat "SMARTDOM" na przedłużenie umowy abonamentowej w Plusie?
Czy pomimo rozbieżności ze strony regulaminu i strony internetowej będę mógł zawrzeć umowę wraz z rabatem poprzez stronę sklepu internetowego plusa?
Pozdrawiam

#2 dr.boczek

dr.boczek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Od: 16 kwi 2012

Napisano 20 październik 2014 - 08:41

Generalnie na swojej stronie twierdzą, że na usługę za 19,90 też przysługuje rabat i dekoder za 1zł ale w rzeczywistości mają z tym wielki problem bo twierdzą że rabaty z oferty smartDOM wraz ze sprzętem przysługują dopiero od 39,90 czy jakoś tak. Natomiast za drugim razem jak do nich dzwoniłem to stwierdzili że za te 19,90 - rabat mogą mi dorzucić moduł CI+ (którego nie chciałem bo mój TV ma tylko gniazdo na CI i nie miałem pewności czy zadziała). Ważna rzecz to taka, że jeśli chcesz mieć ten rabat przez cały okres 24 miesięcy (podobno pierwsze 6 msc za free) to musisz mieć w tym czasie aktywną umowę w plusie. Jeśli natomiast Ci ci się ta umowa skończy to automatycznie kończą ci się zniżki na CP. Z tym, że oni wyraźnie zastrzegają, że po 30 września umowa musi być na wyższą kwotę. Tutaj jest problem, bo ktoś może mieć umowę na powiedzmy 50zł i owszem będzie sobie korzystał ze zniżek ale jak mu się umowa skończy powiedzmy za kilka miesięcy to już musi podpisać nową na min 59zł - bo CP mówi w regulaminie wyraźnie o aktywnych umowach czyli kontynuacja wygaśniętej umowy raczej nie wchodzi w grę. No, to tyle...

Myślę, że w drugą stronę też to działa. Jeśli jesteś klientem CP i weźmiesz sobie abonament w plusie to musisz dalej trzymać się CP żeby mieć zniżki

#3 Atena

Atena

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Od: 23 lip 2014

Napisano 20 październik 2014 - 08:57

@a14122011 To nie żadna rozbieżność. Po prostu patrzysz na niewłaściwy fragment Regulaminu. Zwróć uwagę, że Regulamin jest wspólny dla zwykłego SmartDOMu (rabat 10 zł), jak i dla Super Oferty (50% rabatu). A paragraf, który przytoczyłeś, dotyczy tej pierwszej opcji. I zgodnie z nim dostaniesz rabat, ale w wysokości 10 zł. Jeśli interesuje Cię 50%, powinieneś spojrzeć na te założenia:
"W przypadku gdy Abonent jest stroną Umowy Posiadanej o minimalnej wartości miesięcznego zobowiązania wynoszącej („Umowy uprawniające”):
a. 49,90 zł z VAT jeśli zawarł Umowę Posiadaną przed 30.09.2014 r. "

#4 Rafnov

Rafnov

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 190 postów
  • Od: 15 paź 2009

Napisano 29 październik 2014 - 11:45

Zakręcone to jak świński ogonek. Poczekam aż uproszczą na tyle, by 1-2 zdania regulaminu dały gwarancję rabatów na trzy usługi, a umowa zawierana będzie jednego dnia na wszystkie z nich. No i na max 12 m-cy.

Wyłączenie męczących podpisów na forum: Ustawienia → Ignorowani użytkownicy → Ignoruj wszystkie sygnatury użytkowników w tematach i prywatnych rozmowach → Zapisz zmiany.


#5 FazaFm

FazaFm

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1088 postów
  • Od: 15 sie 2006
  • LokalizacjaHrubieszów

Napisano 26 grudzień 2014 - 14:48

Wicus: Sprawdz czy naliczyli ci ulge za usluge smartdom. U mnie w pierwszej fakturze naliczyli 100% dopiero po reklamacji jest jak trzeba.

EXTRA+ 6xC+ MR CYFRA+ PACE WiFiPB+ 71,99zł H1H2 2,99 2r22o2u.png

START+ 8xC+ MODUŁ CAM CI+ 49,99zł DOPEŁNIENIE COMFORT+ 10zł 2r22o2u.png 
PREMIUM MAX MR 104,99zł (24/7) TEL. NO LIMIT 1zł NET 60GB 11,08zł cp.gif


#6 archivi

archivi

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • Od: 27 gru 2014

Napisano 27 grudzień 2014 - 00:32

Witam wszystkich!

Jak dla mnie CP to maksymalni naciągacze... Wpakowałem się w umowy jakieś pół roku temu - JUŻ NIGDY NIE PODPISZĘ Z NIMI UMOWY!

W dużym skrócie:
Mam pakiet Smart Dom - w reklamach, na www, przedstawiciele i konsultanci na infolinii oczywiście obiecali że internet w najwyższym pakiecie jest totalnie bez limitów - nawet żartobliwie pytałem, czy mogę kupić extra-simy i porozdawać sąsiadom - tak oczywiście - żadnych limitów....
Miałem nawet okazję zapoznać się dobrze z regulaminem usługi przed podpisaniem umowy - moim zdaniem zapis jest bardzo niejasny (chociaż dla mnie wydawał się jasny):
§2 ust.3:
dla 30GB:
Maksymalna prędkość transmisji danych po wykorzystaniu cyklicznego pakietu danych w ramach opcji LTE bez limitu: MAKSYMALNA
Klasa serwisu w ramach w opcji LTE bez limitu: MAKSYMALNA
Przypis do pierwszego (3): Rzeczywista prędkość pobierania i wysyłania danych ograniczona wyłącznie technologią transmisji danych z jakiej korzysta Abonent oraz uzależniona od specyfikacji technicznej modemu lub routera zasięgu, obciążenia, siły sygnału oraz warunków atmosferycznych.
Przypis do drugiego (4): Poziom dostępu do sieci tj. priorytet dostępu do sieci i prędkość maksymalna, określony z godnie z §3 ust. 3 Regulaminu, zależny od klasy serwisu przypisanej do Cyklicznego pakietu danych w ten sposób, że w przypadku przeciążenia sieci abonent korzystający z klasy przypisanej do wyższego Cyklicznego pakietu danych ma pierwszeństwo dostępu do sieci przed Abonentem korzystającym z klasy przypisanej do niższego Cyklicznego pakietu danych.

i §3 ust. 4 na który powołują się "specjaliści" z infolinii:
W przypadku wysokiego zużycia danych, powodującego przeciążenie sieci, Cyfrowy Polsat w celu eliminowania nadużyć i zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, zastrzega sobie w ramach FUP (Fair-Usage-Policy) możliwość czasowej zmiany parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu określonego w Cenniku, z zachowaniem kolejności określonej dla klas, o których mowa w ust. 3 powyżej.

W PRAKTYCE po wykorzystaniu pakietu danych 30GB, prędkość spada do 0,5Mb - czasem nawet mniej ! Owszem, czasem chodzi z pełną prędkością, ale ściąganie plików jest naprawdę mocno utrudnione, gry online gdzie liczą się pingi mijają się z celem...


Ze smaczków które mnie spotkały z CP:
- Koleżance poleciłem Smart Dom (zaraz po podpisaniu mojej umowy) - jako trzecią usługę wzięła telefon w abonamencie 49zł --> 1zł. Po okresie promocyjnym (chyba 3 miesiące) okazało się że nie udało się połączyć tego w pakiecie, ponieważ przedstawiciel coś źle policzył i nie spełnia warunków ! Po paru pismach, gdy koleżanka rozważała drogę sądową, CP/PLUS zgodził się rozwiązać umowę na telefon...
- Mi oczywiście zapomnieli policzyć rabatów dwukrotnie
- Na 3 rozmowy z infolinią, dostałem 3 różne oferty !

#7 slakos

slakos

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 100 postów
  • Od: 07 sty 2012

Napisano 02 styczeń 2015 - 18:47

A ja chciałbym zapytać jak to jest z tą wyprzedażą SmartDom? Interesuje mnie oferta w której proponują telewizor 47cali, internet LTE 20Gb wraz z routerem i pakiet telewizyjny (59,90 więc to chyba Familijny Max HD) To wszystko za ok 150zł/mies. Dzwoniłem do punktu CP i potwierdzono mi, że nawet jeśli nie jestem klientem Plusa to mogę skorzystać z propozycji ale będzie ona droższa o ok.10zł. Czyli reasumując ok 160zł (40zł rata za tv, 59,90 telewizja, 19,90 internet plus ewentualne 10zł) Czy ktoś może już skorzystał z takich ofert i podzieli się opiniami??

#8 poselsuski

poselsuski

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 138 postów
  • Od: 02 sty 2014

Napisano 02 styczeń 2015 - 19:36

@slakos

A opłaca Ci się to? Z tego co patrzę, to o ile nie masz telefonu w Plusie, to opłaty za tę ofertę wyglądają tak: 151 zł opłata jednorazowa + 169,8 zł/ msc. Składają się na opłatę miesięczną telewizja za 59,9 internet za 69,9 + rata 40 za telewizor. Umowy na telewizje i internet trwają 24 miesiące, telewizor trzeba spłacić w 48 ratach. A więc tak przez dwa lata zapłacisz łącznie za wszystko 4075,2 zł, przez kolejne 2 [raty za telewizor] 24x40 = 960 zł, czyli łącznie za całość = 5035 zł.

Biorąc klasyczny Smart Dom - Telewizja + Internet bez telewizora LG czyli np. to:
https://www.cyfrowyp... ... fiNumber=0

Opłaty za telewizję i internet masz następujące [liczę już w przybliżeniu bez grosików na końcu]
18x60 zł + 24x30 = 1800 zł za internet i tv,
Teraz kwestia telewizora. Ten 47 calowy LG jak szybko spojrzałem kosztuje ok 1850, 1900 zł w sklepach. Biorąc go na klasyczne raty [pomijam już nawet raty 0%] powinieneś spokojnie dostać go [albo inny telewizor w podobnej cenie] powiedzmy 48 rat po 50 zł. Oczywiście można taniej ale liczę już tak z zapasem. W takim układzie całość telewizja +internet + telewizor wyjdzie max 4200 zł na całą umowę, a więc sporo taniej.

CP: Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cienamax HD [12 msc, 5x0 zł, 7x 59,9 zł] PVR 7000

NETIA: GIGAKABLÓWKA: INTERNET 100 MB/S + TV PAKIET SPORT I EMOCJE + PAKIET MUZYKA + MULTIROOM + SERIALE// 64,9 ZŁ


#9 slakos

slakos

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 100 postów
  • Od: 07 sty 2012

Napisano 02 styczeń 2015 - 21:20

Wszystko się zgadza, lecz nie do końca jest tak. Oferta o której pisałem wyżej jest w tzw wyprzedaży. Tu ceny są nieco inne. Raty 40złx48mies, telewizja - zamiast 59,90 jest 29.95zł, internet 69.90. Opłaty jednorazowe to 1zł za router 0zł za telewizor i 1zł za dekoder. Standardowo u nich opłata miesięczna wynosi 139,85. Czy to jest bardziej opłacalne?? Chyba dobrze porachowałem?? Tu są szczegóły http://www.cyfrowypo... ... ja&czy=tak

#10 poselsuski

poselsuski

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 138 postów
  • Od: 02 sty 2014

Napisano 02 styczeń 2015 - 21:51

@slakos
Zwróć uwagę ze ta cena (niecałe 140 zl) masz w momencie gdy posiadasz telefon w plusie. W prawym górnym rogu masz zaznaczony 'ptaszek' jak go odznaczysz to wyskakuje ci cena 169 z groszem

CP: Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cienamax HD [12 msc, 5x0 zł, 7x 59,9 zł] PVR 7000

NETIA: GIGAKABLÓWKA: INTERNET 100 MB/S + TV PAKIET SPORT I EMOCJE + PAKIET MUZYKA + MULTIROOM + SERIALE// 64,9 ZŁ


#11 slakos

slakos

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 100 postów
  • Od: 07 sty 2012

Napisano 02 styczeń 2015 - 22:10

Dzięki poselsuski za ten "drobny" szczegół, którego nie zauważyłem. Cały czas jestem na etapie rozważań.... A co sądzisz-sądzicie o ofercie z telewizorem 42, modem, dekoder i telewizja 133 kanały, jednorazowo 150zł a potem 94,90. Nie upieram się wcale przy telewizorze, chociaż rozważałem w niedalekiej przyszłości jakiś zakup. Pomyślałem jedynie, że za te same pieniądze które teraz płacę za pakiet premium będę miał coś więcej. Ciekawi mnie jeszcze jak mam wykorzystać ten modem do LTE?? Chyba trzeba coś dokupić. Pozostaje jeszcze pytanie czy można do tego dołożyć jeszcze multiroom?

#12 poselsuski

poselsuski

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 138 postów
  • Od: 02 sty 2014

Napisano 02 styczeń 2015 - 22:43

Powiem Ci szczerze ze ja bym się nie bawił w te telewizory od CP. Te oferty z rabatem Plusa to jeszcze ujda ale bez rabatu to moim zdaniem kiepsko. Praktycznie wszędzie taniej wychodzi telewizję i internet wziąć osobno a telewizor skolowac sobie samemu na raty w jakimś sklepie. Wyjdzie taniej

CP: Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cienamax HD [12 msc, 5x0 zł, 7x 59,9 zł] PVR 7000

NETIA: GIGAKABLÓWKA: INTERNET 100 MB/S + TV PAKIET SPORT I EMOCJE + PAKIET MUZYKA + MULTIROOM + SERIALE// 64,9 ZŁ


#13 Mako

Mako

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 536 postów
  • Od: 19 lut 2013
  • LokalizacjaStarachowice

Napisano 17 czerwiec 2015 - 09:02

Wczoraj byłem w APS -ie i Pani potwierdziła mi ( ale nie do końca była przekonana), że aby skorzystać ze Smart Dom-u to muszę podpisać umowę na telefon za 59,99 zł i za 2 dni podpisać umowę na TV pakiet premium za 45 zł ( taki mnie interesuje), teraz pytanko czy kryją się tu jakieś kruczki czy to jest takie proste i zrozumiałe jak napisane ??
Czy korzystając z oferty TV z promocji SmartDom dostanę też 6 miesięcy gratis (TV) za przejście z nc+ ??

CP Premium Max 3 x MR


#14 leszek234

leszek234

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 82 postów
  • Od: 28 kwi 2015

Napisano 17 czerwiec 2015 - 13:03

Jeśli zamówisz przez internet to dostaniesz 6 miesięcy gratis, ja brałem w lokalnym APS i tam dało się max 4 miesiące z abo 0zł.

#15 sutk0wsky

sutk0wsky

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 17 cze 2015

Napisano 17 czerwiec 2015 - 13:13

Witam wszystkich,
trochę offtop, trochę na temat. Jak będzię wyglądała sprawa przedłużania umowy na CP przy smartDomie na 2 usługi?. Mam telefon w plusie, wziąłem sobie pełny pakiet bez erotyki za 49,9 + 10 za sprzęt i montaż i mlroom. Jak to się będzie odbywało, ma ktoś pojęcie? :)

#16 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6563 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 18 czerwiec 2015 - 07:37

Aby utrzymać rabaty w ramach programu smartDOM abonament dla umowy uprawniającej musi być przynajmniej tej samej wysokości, jak przed przedłużeniem umowy.

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#17 iknow

iknow

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 40 postów
  • Od: 17 kwi 2013

Napisano 29 czerwiec 2015 - 17:32

Witam, obecnie mam telefon 50zł, drugi produkt internet LTE za 59,90(50% taniej) i trzeci CP za 1 zł, myślę nad zmiana pakietu CP na premium i czy to możliwe normalnie w czasie trwania obecnej umowy? Czy dostane nowy dekoder HD z nagrywarka?
PS. Jak CP podwyższę do 89.90 to czy on stanie się automatycznie druga oferta(jako najdroższa oferta) i będzie 50% taniej a internet LTE 3 oferta i będzie taniej o te 38 zl. - czy zostanie po staremu? Gdzieś o tym czytałem ale pewności w tym nie mam, ktoś może zorientowany w tym jest?

#18 asiafan

asiafan

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2869 postów
  • Od: 22 paź 2013

Napisano 20 lipiec 2015 - 23:34

Chciałbym zapytać wtajemniczonych o ten art

Od razu mówie że nie robie żadnej antyreklamy a sam jestem zainteresowany

witam chciałbym podzielić się problemem który mnie spotkał ;w grudniu podpisałem umowę z CP na usługę Smart Dom jako
1 usługa internet za 59,90
2 usługa telefon komórkowy za 29,90
3 usługa telewizja zdaje się pakiet familijny za 1 złotych polskich
wszystko prawie się układało ...prawie bo na początku były problemy z zawyżonymi rachunkami za telefon ale nie o tym to już mi przeszło....problem zaczął się jakieś 3 tygodnie temu zauważyłem w dziale płatności usługę JEDNA WPŁATA ....trochę się ucieszyłem bo denerwowało mnie wpłacanie osobno wszystkiego a najbardziej gdy przelewałem 1 złotych za telewizję ,pomyślałem nareszcie zapłacę na jednym rachunku neta i tv razem by było 60 ,90 zł .......moja radość zakończyła się gdy dostałem nowy rachunek za neta to co przedtem ale za TV 39,90 ....zaraz udałem się do punktu gdzie zawarłem umowę po nakreśleniu co i jak gościu powiedział że ta usługa jest nie aktywna w moim przypadku tzn .Smart Dom .... więc napisalem e-mel do CP dostałem odpowiedz że przez kliknięcie na ikonkę JEDNA WPATA straciłem rabat na TV czyli zamiast 1 zł mam płacić 39,90 tak długo dopóki tego nie deaktywuję jako że miałem z tym problem udałem się znowu do punktu gdzie podpisałem umowę w punkcie sprzedawca zrobił wielkie oczy zadzwonił do swoich dyrektorów w CP ......mówił że przecież to jest Smart Dom itd. nic to nie dało przez jedno kliknięcie pozbyłem się rabatu najlepsze w tym że facet chciał to zdeaktywować ale jak tam byłem 45 minut mu się nie udało, ponoć pużiej babka która tam równierz pracuje zrobiła to ale trochę to trwało . po kilku e.meliach poddałem się zero tłumaczenia że nic nie zyskałem tylko straciłem oczywiście dalej nie mogę placić na jednym rachunku dziś dzwoniłem do konsultanta to samo zero reakcji z jego strony mam zapłacić 39,90 czyli zapłacę za telewizję więcej niż niż miałem zapłacic za cały okres umowy 26 miesięcy (myślałem że 24 miesiące) X1 zł 26...... co o tym myślicie ? czy można tak ludzi ładować jak to się ma do umów które żeby cokolwiek zmienić to trzeba teraz wysłać pisemnie przecież jak podpisywałem umowę to wyrażnie było powiedziane telewizja jako trzecia za 1 złotych gościu do którego dziś dzwoniłem powiedział na koniec żeby napisać reklamację pisemną ale do kogo i po co jak i tak to nic nie da pozdr. Grzegorz

Z tą tylko różnicą że nieinteresi mnie net od Polsatu

Czy ktoś posiada usługe Smart Dom a może ją poleca lub odradza


I jeszcze jeden klient

Polsat z tym ich programem super [beep]er extra dom oszukuje tak skutecznie, że jak nie masz czasu albo ochoty na zrozumienie informacji od nich to spróbują zadziałać jak w moim przypadku :
1) Umowa na telefon w Plus
2) Umowa na internet w Polsat (odradzam bo nielimitowany internet to ściema totalna)
3) umowa na TV za 29,90 (mam nagraną rozmowę z ich sprzedawcą który potwierdził mi to w czasie rozmowy)
4) usunięte dodatkowo kwiatki do dodatkowych opłat typu ipla i vod (mam potwierdzenie z numerem zgłoszenia) już w pierwszym miesiącu po podpisaniu umowy
5) zgoda na komunikację z Plusem w celu uzyskania zniżki na super [beep]ę również nagrana przeze mnie

i co...

1) opłata za TV to pełna opłata plus dopłaty za ipla i vod (brak w systemie informacji o zniżkach, zgodzie na komunikację z Polsatem i rezygnacja z ipli i vod)
2) nakaz zapłaty pełnej kwoty
3) przyjęcie reklamacji która nie zwalnia od opłat (przecież będzie Pan mógł potem te pieniądze przenieść na kolejne wpłaty jak Panu ewentualnie uznamy reklamację - a co ja to Bank czy Provident??)
4) osoby które mam nagrane (3 sztuki) oczywiście nie mogą podejść do telefonu albo nie mogę być z nimi połączony bo :
a) nie istnieją
b) są na urlopie
c) są na chorobowym
d) są w innym dziale i nie ma z nimi połączenia - ale również nie dostane telefonu bezpośredniego bo zabrania im ktoś
e) to niemożliwe że tak mam bo u nich w systemie jest inaczej a system się nie myli...

Co ciekawe tylko tych 2 narzekało nic poza tym.

#19 myster

myster

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 945 postów
  • Od: 09 maj 2015
  • LokalizacjaRuda Śląska

Napisano 20 lipiec 2015 - 23:51

SmartDom działa, bo sam posiadam tyle, że starszą wersję, ale ważne jest by podpisać papiery o przystąpieniu do programu Smart Dom oraz o wymianie informacji między CP, a Plus(niby to samo, a jednak)
Mam TV + net i nie ma problemu z opłatami, poza 1szym pełnym abo, potem już z rabatem.

#20 cabott

cabott

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 692 postów
  • Od: 22 lut 2013

Napisano 21 lipiec 2015 - 13:18

Co ciekawe tylko tych 2 narzekało nic poza tym.


Poczytaj, jak ja narzekałem na smartdom z powodu rachunków (na tutejszym forum, opisanych kilka moich reklamacji). CP i Plus potrzebowali 5 miesięcy, żeby wyprostować wszystko, dostałem po 4 faktury korygujące z Polkomtela i CP (w sumie osiem). Na szczęście, całą nadpłatę mi zwrócono, a w Plusie otrzymałem darmową zmianę numeru, jako rekompensatę.
Od ponad pół roku jest wszystko, jak należy.

Jeśli chodzi o Jedną Wpłatę, brak jej dla usługi (nieważne, 1, 2 czy trzeciej umowy), którą mamy w programie SmartDom jest jednym warunków SmartDomu. Konsultanci mnie poinformowali o tym, zanim zawarłem 2 i 3 umowę (mam kilka tunerów TV, więc korzystałem z niej wcześniej).

edit:
trzeciej, a nie czeciej ;)

n (nc+) subscriber III 2008 - II 2016. RiP.

2017 II CP Premium Max HD 99,99PLN + 3xMR 10PLN 15/5 (15/3+2)