lamuerte Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 artur_d3 HBO GO aktywowalem i jest za 0 zl do konca grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur_d3 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Czyli konsultant albo wprowadził mnie w błąd albo sam nie wiedział. Żeby ztezygnować z tej usługi trzeba zadzwonić do końca grudnia czy tak??? Edytowane 1 Października 2015 przez artur_d3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavi2006 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 mnie konsultant poinformował, że do końca listopada ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Zasady promocji to: 2 mce za ZERO zł. Czyli włączamy dziś...październik (prorata), listopad i grudzień za free. Brak wyłączenia 31.12. powoduje naliczenie 25+10zł (HBO+GO). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artuus Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Mi zaś wytłumaczył że 2 m-ce liczy się od kolejnego miesiąca w którym dana usługa zostaje włączona Czyli włączamy dziś - promocja trwa 2 m-ce czyli do końca grudnia 2015 r Podobnie ma się sprawa z rezygnacją z usługi też trzeba to zrobić na miesiąc przed jej końcem Wychodzi z tego że należy ją wyłączyć końcem listopada żeby nie naliczyło automatycznie opłaty opłaty za styczeń potwierdzi ktoś że tak właśnie jest? Edytowane 1 Października 2015 przez Artuus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Zasady promocji to: 2 mce za ZERO zł. Czyli włączamy dziś...październik (prorata), listopad i grudzień za free. Brak wyłączenia 31.12. powoduje naliczenie 25+10zł (HBO+GO). Również skusiłem się na aktualny +miesiąca. Konsultantka z którą rozmawiałem podała powyższą interpretację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Z warunków promocji: 9. Zasady wyłączania usług: w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania; po Okresie gwarantowanego korzystania, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym dokonano zgłoszenia rezygnacji z Kolekcji nc+go TV HBO GO/Opcji dodatkowej HBO. oraz Okres Promocji: od dnia aktywacji Promocji do końca miesiąca skorzystania z Promocji + 2 miesiące Z polskiego na nasze - Okres gwarantowanego korzystania (czyli darmowego) to do końca miesiąca aktywacji (czyli do końca października) i dwa kolejne miesiące - listopad i grudzień. Rezygnacja złożona w okresie gwarantowanego korzystania (czyli do końca grudnia) zostaje przyjęta na ostatni dzień grudnia i nie ma opłat. Rezygnacja od dnia 1 stycznia będzie zrealizowana na koniec miesiąca, w którym została złożona - czyli będzie trzeba będzie zapłacić za styczeń, jeśli się w styczniu wyłączy (25 zł HBO i 10 zł HBO GO). Czyli - zasady są takie same jak przy poprzednich plusach, jedynie wydłużony jest darmowy okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur_d3 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Również skusiłem się na aktualny +miesiąca. Konsultantka z którą rozmawiałem podała powyższą interpretację.Śmiga ci już HBO ja zamawaiałem ok 9 i jeszcze ciemność muszę jeszcze poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Prorata obowiązuje tylko w przypadku aktywacji innego dnia miesiąca niż 1. Wiec usługa aktywowana dziś będzie free na DWA miesiace październik listopad a aktywowana jutro październik prorata + DWA miesiące listopad, grudzień, stąd info, żę DO 31.12 ale to zależy kiedy włączycie usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hektorek22 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować później. Całe Nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Posiadam 3 kanały HBO do końca grudnia i chciałbym aktywować sobie usługę HBO GO. Czy mogę to zrobić i nie będzie to w żaden sposób kolidowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Nie będzie widzę w systemie że obecna promocja składa się z dwóch modułów i trzeba osobno włączyć HBO i osobno HBO GO zadzwoń i poproś o samo HBO GO i nie będzie problemu (najlepiej jutro - tedy będzie do końca grudnia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamuerte Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 profik przeczytaj sobie regulamin promocji i nie wprowadzaj innych w blad. Mozna dzis aktywowac i oferta jest darmowa do konca grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Może wiesz lepiej, może dokonano jakiejś zmiany w systemie o której nie wiem - ja widzę jak byk 2 pełne miesiące za darmo - jak włączasz 1 to pierwszy miesiąc to październik, jak 2-go tym miesiącem jest listopad - podeślij regulamin z chęcią przeczytam - bo nigdzie znaleźć nie mogę, a sam mam te usługi pełnopłatne więc nie mogę ich włączyć.Zasada jest identyczna jak przy nowych umowach podpisujesz pierwszego - rachunek płatny do osiemnastego, podpisujesz drugiego płatność dopiero w następnym miesiącu. Edytowane 1 Października 2015 przez profik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamuerte Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur_d3 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ile ludzi tyle teorii, a u mnie dalej nie działają, pewnie mają jakieś problemy znowu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Odszczekuje wszystko włączyłem bratu i ma w grudniu nadal HBO free - więc śmiało włączać dziś, będą trzy miesiące za darmo . Edytowane 1 Października 2015 przez profik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować później. Całe Nc+Mi jakoś normalnie udało się zamówić. Edytowane 1 Października 2015 przez Emil.1603 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Może głupie pytanie- ale powiedzcie, czy ta promocja HBO GO dotyczy wyłącznie dostępu do HBO poprzez konto net vod w dekoderze, czy też można się logować z np. telewizora mającego aplikację HBO GO ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Można poprzez apkę HBO GO w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dutche1828 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 u mnie to samo co u kolegi Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować późnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Nie mam plusa miesiąca dostępnego w ica. Możliwość uruchomienia jest tylko telefonicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 W starym ICA jest dostępna opcja HBO GO. W nowym ICA nie było. Pewnie by się nie odkopali z zamówień to nie udostępnili. Ja zamówiłem online, przyszło mailowe potwierdzenie. Jak uzyskam dane logowania w HBO GO? Tylko online w opcjach dekodera? Przysłali komuś te dane mailowo? Nie chcę dekodera łączyć z siecią bo zamuli się on i mydelniczka od multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Musisz się zalogować na www.hbogo.pl Tam otrzymasz TV PIN. PS. Ja w nowym ICA miałem HBO jako +miesiąca, nawet z dokładnym info, że opcja jest darmowa do 31.12.2015. Włączyłem tą opcję i po 20 minutach już HBO śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Dzięki, już zajarzyłem i poustawiałem. Mi też po kilkunastu minutach od zamówienia wszystko chodzi OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.