Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy kumuś wyświetlał się komunikat (Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować później) aktywował usługę przez ICA? Ja od ponad godziny próbuję  to zrobić ale ciągle ten sam komunikat. No cóż spróbuję jeszcze jutro, jak się nie uda to zadzwonię na infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem wczoraj przez ICA jednak ciągle wyświetlał się komunikat (Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować później) więc próbowałem kilka razy. Za żadnym razem nie przeszło jednak po zajrzeniu na maila okazało się, że za którymś razem musiało się udać. Mail z potwierdzeniem zamówienia przyszedł o 22:43 jednak nadal kanały nie święcą. Czy to normalne? Widzę, że przeważnie u każdego kanały pojawiają się nawet kilkanście minut po zamówieniu. Może spróbuję zadzwonić na infolinię i się dowiedzieć. Na jaki nr najlepiej dzwonić w takich sprawach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy po włączeniu + miesiąca HBO + HBO GO można korzystać z HBO GO przez komputer? czy tylko poprzez dekoder i nc+ GO to działa?

Bo nie wiem czy jest sens się rejestrować na www.hbogo.pl

 

"HBO GO " jeśli brać to tylko na laptop,tablet,smartfon,smart tv bo na dekoderze to nie za bardzo jest sens :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zamówić sobie +miesiąca HBO w ICA. Jednam mam pytanie

Czy z końcem grudnia będę mógł wyłączyć tą opcję bez dodatkowych opłat?

Bo bardzo zastanawia mnie zapis "Wyrażam zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem 14 dni i przyjmuję do wiadomości, iż w przypadku, jeżeli ITI Neovision S.A. uruchomi sygnał w tym terminie, nie będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od niniejszego zamówienia."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zamówić sobie +miesiąca HBO w ICA. Jednam mam pytanie

Czy z końcem grudnia będę mógł wyłączyć tą opcję bez dodatkowych opłat?

Bo bardzo zastanawia mnie zapis "Wyrażam zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem 14 dni i przyjmuję do wiadomości, iż w przypadku, jeżeli ITI Neovision S.A. uruchomi sygnał w tym terminie, nie będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od niniejszego zamówienia."

 

Do końca grudnia, kanały są za 0 zł. Ich dezaktywacja nic nie kosztuje. Możesz śmiało aktywować i oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem - dzwoniłem - Pani kosultantka nie dała rady włączyć mi tej opcji - mają jakiś błąd.
W ICA też pojawia się "Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować później"
No cóż, widzę że nie jestem sam - pisałem do e-obsługi i dostałem odpowiedź że są problemy techniczne z włączeniem tego plusa miesiąca.
Będę próbował dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...