Skocz do zawartości
  • 0

HELP: nc+ nie działa na zbiorczej antenie


bwojciec
 Udostępnij

Pytanie

Może będziecie jakoś w stanie pomóc/doradzić. Zakupiłem nc+ z dekoderem wifibox+ pod antenę zbiorczą. Niestety sygnał zero, jakość zero. Administrator poinformował że na kablu mam ustawiną jako pierwszą Astrę a drugi Hot Bird a mój router tego nie potrafi odczytać. Nie znam się na tym zupelnie. Nie wiem czy coś ściemnia czy można to jakoś przestawić/ustawić. Niestety w ustawieniach dekodera za bardzo nie da się poszaleć. Po przestawieniu na Astrę również sygnał zero, jakość zero. Był jakiś macher i pokazywał mi na jakimś sprzęcie że sygnał jest (widziałem na małym monitorku). Co to może być? Da się jakość to obejść czy trzeba instalować własną antenę na balkonie? Dzieki za wszelkie rady. B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Router nie ma żadnego związku z TV sat (o ile nie masz multiroomu, ale z postu nie wynika). W dekoderze zrób reset do ustawień fabrycznych (celowo, bo może być coś namieszane w ustawieniach - lepiej to wyczyścić), na ekranie pierwszej instalacji w polu Hot Bird port DiSEqC zmień A na B - jeśli na paskach nie wskoczy w tym momencie sygnał, to przyczyn może być wiele, np. ten macher pokazywał jakieś polskie kanały? Zawsze jest opcja, że jednak Hot Bird nie chodzi, albo że sam dekoder jest walnięty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czyli nie poprawili tego - no to @bwojciec zgodnie z Twoim opisem masz Hot Bird-a na porcie B, a ponieważ w dekoderze (nadal) nie można tego przestawić - będziesz zmuszony do wymiany dekodera. Potrzebujesz modelu pozwalającego na wybór portu DiSEqC, ponieważ w Twojej instalacji jest nie tak jak przeważnie robi się w Polsce, że Hot Bird jest na porcie A i wifiBOX+ w takiej konfiguracji (najwyraźniej) nie zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0