Skocz do zawartości


Zdjęcie

Telewizory Samsung – drażniące plamki na ekranie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#1 darkos_88

darkos_88

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 28 lip 2013

Napisano 03 kwiecień 2015 - 13:46

Witam serdecznie!

Od sierpnia posiadam Samsunga h6400 i od pewnego czasu zauwazylem na ekranie przede wszystkim na jasnym jednolitym tle ciemniejsze plamki...Jedna znajduje się tuz obok krawędzi telewizora druga zas(zdecydowanie bardziej denerwujaca) jest prawie na samym srodku ekranu co podczas oglądania jest bardzo wkurzajace tym bardziej ze wiem gdzie ona się znajduje to caly czas rzuca mi się w oczy. Chciałbym się poradzić co to może być i czy jest sens kontaktować się z serwisem bo slyszalem ze z serwisami to sa rozne historii...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zamieszczam w linkach zdjęcia tych plamek, (na zywo wygladaja one gorzej)

Extra 6xC+, Eleven Sports, Multiroom 2 dodatki, Mediabox, NC+GO ==  96.89zl 


#2 Mobo40

Mobo40

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 487 postów
  • Od: 05 maj 2010

Napisano 03 kwiecień 2015 - 17:40

No to masz problem, bardzo duży problem. Poczytaj sobie jak inni użytkownicy Samsungów borykają się z tym : Gwarancja Samsunga Uwaga ! Nie chcą naprawiać, bo mówią że to kurz dostał się do środka matrycy, a gwarancja tego nie obejmuje.

Obecnie - UPC pakiet Select Extra HD,
dekoder Mediabox HD
Internet z WI -FI 10 MB
Wszystko za 35 zł


#3 darkos_88

darkos_88

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 28 lip 2013

Napisano 03 kwiecień 2015 - 18:10

No slyszalem wlasnie tez o tym...Przeczesalem bardzo duzo forow i wlasnie tez byla o tym mowa ze to jest kurz i ze tego gwarancja nie obejmuje.
Ale z drugiej strony jesli to jest kurz to jakie jest wykonanie tego TV jesli kurz dostaje sie w takie miejsce jak matryca!?Tym bardziej ze powiem szczerze bardzo dbam o takie rzeczy jak TV,itp i konserwacja z mojej strony jest bez zarzutu...
Dzwonilem dzisiaj na serwis i wyslalem im zdjecia, mam dostac odpowiedz do 48godzin...

Extra 6xC+, Eleven Sports, Multiroom 2 dodatki, Mediabox, NC+GO ==  96.89zl 


#4 Mobo40

Mobo40

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 487 postów
  • Od: 05 maj 2010

Napisano 03 kwiecień 2015 - 21:17

Ale z drugiej strony jesli to jest kurz to jakie jest wykonanie tego TV jesli kurz dostaje sie w takie miejsce jak matryca!?Tym bardziej ze powiem szczerze bardzo dbam o takie rzeczy jak TV,itp i konserwacja z mojej strony jest bez zarzutu...

Niestety taka jest polityka dużych korporacji, ,,planowe starzenie materiału'' choćbyś dmuchał i chuchał to telewizory są tak produkowane żeby klient znów w niedługim czasie przyszedł do sklepu i kupił. Żle spasowana obudowa, odpowiednie zapisy w gwarancji i użytkownik jest ugotowany. Na szczęście można oddać towar do sklepu, z adnotacją ,,nie zgodny z umową'' i mają prawo wymienić na nowy. Bo na gwarancji, to serwis ma gotową formułkę, oczywiście powołując się na zapis gwarancyjny, nie uznają reklamacji. Wszystko pisze w tym linku co podałem wcześniej, jest dużo do czytania, ale warto. Użytkownicy serii droższych 7 i 8 na razie nie narzekają, są kłopoty tylko z serią 6.
Wyczytałem na jednym z forów ,że jednemu gościowi wymienili matryce w tym telewizorze, nawet zapodał zdjęcie obudowy od wewnątrz, ale to był tylko jeden post taki. Może i ciebie wymienią.

Obecnie - UPC pakiet Select Extra HD,
dekoder Mediabox HD
Internet z WI -FI 10 MB
Wszystko za 35 zł


#5 darkos_88

darkos_88

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 28 lip 2013

Napisano 03 kwiecień 2015 - 21:25

Oby:)
Nawet teraz w salonie ciemno i odpoczywam ze szklanka trunku w reku a tu reklama jednej z stacji TV niebieskie kolko w srodku a obok i krawedzi ciemne plamki na zoltym tle... :evil:
Jak tylko otrzymam wiadomsc zrwotna od Samsunga napisze co i jak.

Extra 6xC+, Eleven Sports, Multiroom 2 dodatki, Mediabox, NC+GO ==  96.89zl 


#6 darkos_88

darkos_88

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 28 lip 2013

Napisano 14 kwiecień 2015 - 18:39

No mialem pisac jak otrzymam wiadomosc zwrotna i ... Wszystko poszlo sprawnie:)
Po swietach dostalem maila z informacjami jak postepowac i gdzie dzwonic. Po wykonaniu telefonu po 30 min zadzwonili do mnie z autoryzowanego serwisu z pytaniem czy jestem w domu bo do 10 min beda u mnie:D
Mily pan przyjechal zrobil zdjecie i powiedzial ze do kilku dni przyjada z nowa matryca...
Dzisiaj byli,wymienili(10min) i plamek ani sladu:D
Takze jak dla mnie serwis Samsunga spisal sie bez zarzutu, chociaz wiem ze nie we wszystkich przypadkach tak jest.

Extra 6xC+, Eleven Sports, Multiroom 2 dodatki, Mediabox, NC+GO ==  96.89zl 


#7 Mobo40

Mobo40

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 487 postów
  • Od: 05 maj 2010

Napisano 14 kwiecień 2015 - 20:40

No to bardzo dobrze, może po fali krytyki zmienili podejście do klienta ... oby.
Na hdtv.com.pl wciąż ludzie narzekają że nie chcą im uznać reklamacji, czyli wychodzi na to ze miałeś sporo szczęścia.

Obecnie - UPC pakiet Select Extra HD,
dekoder Mediabox HD
Internet z WI -FI 10 MB
Wszystko za 35 zł


#8 pewal

pewal

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 16 kwi 2015

Napisano 16 kwiecień 2015 - 15:43

Witam.
U mnie było podobnie, w poniedziałek telefon na infolinię, dwie godziny później telefon z serwisu, że będą w czwartek (dzisiaj) z nową matrycą w godz. 14.00-1600. Czy mi odpowiada? Pewnie. Dziś o 14.15 podjechał serwis wymienił matrycę, plamy zniknęły. Ktoś powiedziałby: No i fajnie....Problem w tym, że telewizor UE 46F6400 ma wymienianą matrycę z powodu plam już TRZECI raz. Kupiłem go w grudniu 2013, pierwsza wymiana 04.2014, druga- 12.2014 i trzecia dziś. Panu serwisantowi na do widzenia powiedziałem: no to do grudnia. Gwarancja kończy sie w grudniu tego roku, na samą matrycę NIE MA GWARANCJI. Tak więc po terminie gwarancji zostajemy z zaplamionym TV. Na infolinii złożyllem wniosek o wymianę telewizora z powodu 3 naprawy tej samej usterki, Pani przyjęła. Jak serwis zadzwonił, że będzie mi wymieniał matrycę, zadzwoniłem na infolinię i Pan powiedział, że nie mają takiego wniosku bo nie przyjmują takich wniosków ustnie. Ostrzegam wszystkich u kogo pokażą się plamy na matrycy (u mnie dwa razy pionowe smugi z prawej strony i raz pozioma w 1/3 wysokości od dołu) jest to WADA FABRYCZNA dużych matryc. Ja mam zamiar pisać wnioski do Samsunga o wymianę TV na nowy, jak ktoś ma inne pomysły to będę wdzięczny za sugestie.

#9 mazbog

mazbog

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Od: 03 gru 2010

Napisano 09 styczeń 2016 - 16:21

Witam, czy kolega coś wskórał z wnioskiem na wymianę telewizora po trzech naprawach tej samej usterki?



#10 darkos_88

darkos_88

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 28 lip 2013

Napisano 15 luty 2016 - 16:54

Odnowie troche topic bo chyba warto:)

Tak jak pisalem kilka miesiecy temu o tym ze mialem te plamki na matrycy i ze potem serwis bez problemu wymienil mi matryce to ostatnio zas musialem wzywac serwis do tego samego problemu( plamy i przebarwienia byly gorsze niz na poprzedniej matrycy).

Ale tym razem matryca poszla do czyszczenia, nie mialem TV przez 3 dni i od piatku go uzytkuje. Musze przyznac ze obraz teraz jest zdecydowanie lepszy, odnosze wrazenie ze wszystkie kolory przede wszystkim biel jest wyrazniejsze.

Mam nadzieje ze to juz bylo moje ostatnie problemy z moim TV...:) 


Extra 6xC+, Eleven Sports, Multiroom 2 dodatki, Mediabox, NC+GO ==  96.89zl 


#11 winczu

winczu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 02 marzec 2016 - 13:33

Witam, opiszę swoje doświadczenie z TV marki samsung.

Po 9 miesiącach od zakupu telewizora LED UE32EH4000 na ekranie w lewym dolym rogu ukształtowały się plamki. Przez kolejny miesiąc plamy zaczęły się rozrastać od góry w dół matrycy. Szczególnie drażniące przy oglądaniu skoków narciarskich i reklam polsatu, bo obraz w tych punktach jak za mgłą ;x

Po wyczytaniu wszelkich forów, że samsung odmawia reklamacji z powodu zakurzenia matrycy jednak zaryzykowałem i zgłosiłem usterkę odnosząc się do poprzedniego TV firmy LG który przez 6 lat stoiu mamy w domu przy oknie oraz grzejniku, kdzie kabli masa i kurzu jeszcze więcej i ów problem nie występuje. U mnie w mieszkaniu w odległości 2m jest kominek, więc on też jest powodem takiego zakurzenia. Sprzątamy kurze codziennie a sprzęt czyszczę sprężonym powietrzem by zapobiec takim problemom jednakże Samsung (z własnego doświadczenia) produkuje gorsze matryce, których wnętrze przyciąga brud.... jej, a Tyle osób ma na kominku podwieszony telewizor, w odległości niecałego metra nad paleniskiem...

No cóż. Wizyta serwisanta i wymiana matrycy trwała 15 minut, mam nadzieję, że problem zniknie, bądź nie będzie występował przez kolejne lata, nie miesiące, bo przecież nie po to kupujemy telewizory LED by po roku zmieniać na prądożerne LCD, jednakże z lepszymi zabezpieczeniami matrycy - słowa serwisanta gdy pokazałem mu LG, który przez 6 lat pracuje jak złoto. Chcąc zaoszczędzić, bo taki sam LG był już 250 zł droższy, zdecydowałem się na Samsunga no i mam za swoje. Na szczęście nie miałem problemu z wymianą i jeżeli problem znów wystąpi, znów wymienią mi w domu w ramach gwarancji, bo przecież, nie wyrzucę z domu kominka by mieć telewizor - z uśmiechem na twarzy dodał serwisant.

Także dla osób, u których problem występuje polecam śmiało dzwonić, a jeżeli będą się wykręcać, proponuję powoływać się na sprzęt z innych firm. Pozdrawiam :)


Użytkownik winczu edytował ten post 02 marzec 2016 - 13:36


#12 Krzysiek86Kce

Krzysiek86Kce

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Od: 01 mar 2016

Napisano 02 marzec 2016 - 15:24

Witam w ciągu półtora roku taki problem miałem dwa razy teraz żądam wymiany na nowy co raczej nie dojdzie do skutku. A jedyną opcją to chyba będzie dochodzić swoich praw przed sądem. Pozdrawiam i do usłyszenia za parę miesięcy

#13 winczu

winczu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 02 marzec 2016 - 22:11

Jeżeli u mnie problem ponownie wystąpi, będę również wymieniał na nowy bądź żądał zamiany na inny model (nawet z moją lekką dopłatą) jeżeli ten ma taką wadę fabryczną.



#14 Krzysiek86Kce

Krzysiek86Kce

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Od: 01 mar 2016

Napisano 02 marzec 2016 - 22:43

Puki co samsung twierdzi że to wada zanieczyszczeń w powietrzu a nie w TV

#15 winczu

winczu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 03 marzec 2016 - 08:25

Ciekawe co mają powiedzieć ludzie mieszkający na śląsku :D będą co rok kupować nowy tv?

#16 Krzysiek86Kce

Krzysiek86Kce

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Od: 01 mar 2016

Napisano 03 marzec 2016 - 09:38

Właśnie ja jestem ze Śląska, teraz wiem że ten problem nie występuje tylko u mnie.

#17 winczu

winczu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 03 marzec 2016 - 16:50

ja Świętokrzyskie.



#18 asiafan

asiafan

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2661 postów
  • Od: 22 paź 2013

Napisano 04 marzec 2016 - 00:00

Znacie  ten przypadek  Samsunga i jego gwarancji?

 

 

Przypadek z TV Samsunga. TV ma 11 miesięcy i na jego obrzeżach pojawiły się plamy, przebarwienia. TV jest na gwarancji więc w czym problem?Usterkę zgłosił, serwis przyjechał, usterkę potwierdził, więc wydawałoby się sprawa prosta. Nic bardziej mylnego. Odmówili usunięcia usterki gdyż jest ona podobno spowodowana kurzem, który UWAGA, zabrudził matrycę od wewnątrz. A tego zgodnie z kartą gwarancyjną samsunga usuwać nie muszą. Może to sobie klient zamówić na własny koszt, ale ostrzegają, że istnieje ryzyko uszkodzenia matrycy.

Tu tekst pisma z serwisu:
,, Widoczne plamy na ekranie, są to wewnętrzne zabrudzenia matrycy powstałe wskutek osadzającego się kurzu. Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej. Z tego powodu odrzucamy roszczenia klienta, usunięcia tej usterki na zasadach gwarancji. Sporządzono dokumentację fotograficzną.'' Odnosząc się do karty gwarancyjnej i ww. punktów, to: pkt.5 Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu, a wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez APS firmy Samsung. pkt.7 Gwarancja nie obejmuje: a) okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia. itp). B) usunięcie lub instalacja produktu, czyszczenia zewnętrznego jak i wewnętrznego (np. głowic, układów optyki).



#19 winczu

winczu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 14 kwiecień 2016 - 19:22

Witam ponownie. Ręce mi opadają już jak patrzę na produkty marki Samsung. Niespełna dwa miesiące od wymiany matrycy i już delikatnie widać malutką plamkę, tym razem po środku ekranu. (przy słońcu na białym tle) W pełni widoczna będzie pewnie za kilka miesięcy i wiele osób powie że nic nie widać ale ja natomiast jestem strasznym wzrokowcem i nawet najmniejszy defekt i szczegół już widzę z daleka. Jeżeli znów zgłoszę awarię ponownie wymienią matrycę i za jakiś czas znów to samo. Myślicie że istnieje jakiś sposób na samsunga by wadliwy model zwrócić ew zamienić z dopłatą na lepszy z lepszą technologią i obudową?



#20 studiolitek

studiolitek

    Edytor wykazów Forum SK

  • Edytor wykazów Forum SK
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5133 postów
  • Od: 19 sie 2009
  • Lokalizacja⚓️ BĘDZIN ツ

Napisano 14 kwiecień 2016 - 19:43

Kiedy zakupiłeś telewizor? Ma jeszcze gwarancję?


34057.png                   DAB+ : KATOWICE KOSZTOWY (10A) KRAKÓW CHORĄGWICA (12D) 

  DVB-C: UPC Select Extra HD PVR + FiberPower 60 + telefon 60 Minut do wszystkich + Horizon GO = 69,98 zł                                                                                                                     DVB-C: Sat - Mont - Service -> Pakiet DVB-T = 19,00 zł 

  DVB-T:PL    MUX 1 MUX 2 MUX 3 (KATOWICE KOSZTOWY / WISŁA SKRZYCZNE / KRAKÓW CHORĄGWICA / RABKA LUBOŃ WIELKI)     MUX 4 (KATOWICE KOSZTOWY)   2X PRE-PAID ( T-HD 1000 & T-HD 210)                                MUX 8 (KATOWICE KOSZTOWY / KRAKÓW CHORĄGWICA )     MUX TVS   (KATOWICE KOSZTOWY)  DVB-T:CZ MUX 1 MUX 2 (Łysa Góra)

sigpic3343_2.gif