Skocz do zawartości

Orange - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Będą dalsze zmiany w Orange i nowe oferty. Na razie dotychczasowe zmiany są tragiczne.Ponoć ma poprawić się obsługa klienta i jej szybkość. Może w końcu nie trzeba będzie czekać cały dzień w APS żeby coś załatwić :wink: Info z głównej http://m.satkurier.pl/114565-orange-zap ... erte-wideo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zamknie wszystkie i całkiem zawiesi działalność przynajmniej zaoszczędzi nerwów swoim abonentom.

No co ty?! Skąd ja wówczas wezmę dostęp do Internetu? :shock: W "mojej" miejscowości Neostrada jest praktycznie jedyną możliwością uzyskania dostępu do Internetu. Jak zresztą chyba w większości małych miejscowości w Polsce... :? Jest też u mnie, co prawda, tzw. Internet mobilny, zasięg nawet niezły, ale z tymi śmiesznymi limitami transferu to dla typowego użytku domowego jest nie do zaakceptowania!

Neostrada natomiast działa u mnie znakomicie. Obecnie mam ją w opcji "do 10 Mbit/s" i praktycznie cały czas te 10 Mbit/s mi "wyciąga". Jak tylko obecna umowa się skończy to przejdę na opcję "do 80 Mbit/s" (czyli VDSL). Jest już u mnie na to możliwość techniczna.

 

Strona internetowa jest okropna. Orange-online jest tragiczne . Masakra co oni stworzyli. [...] Ogólnie zmiany na NIE!!!

W pełni się zgadzam! "Orange On-line" jest jakieś takie koszmarnie wykastrowane! Głównie, jeśli chodzi o włączanie/wyłączanie usług dodatkowych. Do tej pory było mnóstwo różnych usług do wyboru, a teraz zaledwie ułamek z tego, co było dotychczas... :roll:

Jestem w podobnej sytuacji tylko ja mam 4-5 z tych 10 mega a do tego często gęsto rozłączają mi usługę.Do tego sami bez niczyjej zgody zmieniają przysyłanie rachunku z listownego na meila.Meila pobrali z innej usługi czyli Telefonu stacjonarnego dzwoniąc by wyprostować sprawę konsultantka twierdzi że nie widzi tej usługi w systemie.Fakt jest to oferta jeszcze z Orange Centertel i w kolejnym miesiącu zmienili rachunki na internet z meila na formę papierową.Ten operator to jedna wielka porażka na szczęście telefon na czas nieokreślony a internet jeszcze z 6 miesięcy chyba.Ale trudno przeżyłem 1.5 roku zrywanie internetu po kilka lub nawet kilkanaście razy na dzień to przeżyje jeszcze i te 6 miesięcy.Niedługo ja będę panem sytuacji i to oni będą się prosić o przedłużenie umowy a nie ja o normalną pracę internetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w podobnej sytuacji tylko ja mam 4-5 z tych 10 mega a do tego często gęsto rozłączają mi usługę.

Być może jesteś zbyt daleko od centrali i stąd u ciebie te problemy z prędkością? Ja od domu do centrali mam jakieś 400 metrów.

Druga rzecz, to czy twoja linia jest w trybie ADSL2+? Bo być może jest w starszym, ADSL G.DMT. Ten ostatni tryb obsługuje prędkości tylko do 6 Mbit/s.

Ja, gdy ostatnio przedłużałem umowę i przechodziłem z wcześniejszych 6 Mbit/s na opcję "do 10 Mbit/s" to potem nadal miałem tylko 6 Mbit/s. I nie rozumiałem, co jest grane. Wówczas wydzwaniałem na infolinię, składałem reklamację, pisałem pisma, nawet u rzecznika praw konsumenta byłem... I nikt nie umiał pomóc. Jednak jakiś czas później przypadkowo od znajomego, który mieszka w tej samej miejscowości, co ja, dowiedziałem się, że chodzi tutaj o to, czy linia jest w trybie ADSL2+. Jeśli tak to wówczas powinno być te 10 Mbit/s. U mojego znajomego już było. No i wtedy poszedłem do salonu Orange, zgłosiłem sprawę i żeby, w razie potrzeby, przełączyli mi linię na ADSL2+. Jakiś tydzień później faktycznie tak się stało i Neostrada u mnie przyspieszyła nagle do tych 10 Mbit/s. :) To, czy u ciebie będzie dostępny tryb ADSL2+, zależy też od kart ADSL na centrali. Czy karty te ten tryb obsługują. Tryb ADSL2+ obsługuje prędkości do 24 Mbit/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odległość 5 km od centrali to rzeczywiście może być przyczyną niższego transferu. Pamiętam, jak technik z Orange (za czasów jeszcze dawnej "Tepsy") mówił mi kiedyś, że 6 Mbit/s działa w odległości do 2 km od centrali. A większe prędkości pewnie wymagają jeszcze mniejszej odległości... :roll: Chyba, że przy ADSL2+ jest już inaczej, tak, jak np. przy VDSL.

Ja na szczęście, oprócz niewielkiej odległości od centrali (jakieś 400 metrów), mam pociągnięty zupełnie nowy kabel właśnie od centrali do mojego domu. :) Mówiąc "nowy" użyłem tutaj nieco przenośni, bo w sumie niedawno minęło już 8 lat od tamtego czasu. Było to wtedy, gdy moi rodzice kupowali nasz obecny dom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jak ma się takie odległości od centrali powinny być na umowie mniejsze i tańsze prędkości.Ja tak się składa że sam osobiście kładłem kable kilkanaście lat temu od centrali w stronę mojej miejscowości.Bo ta żałosna firma nie miała na to pieniędzy.Koszt początkowy był 1000 czy 1200 zł +praca niby społeczna przy pracach z doprowadzeniem kabla. Póżniej była ta kwota do wydzwonienia.Teraz mam w zamian żałosne usługi.Ale dziś się dowiedziałem czego konsultanci mają cały czas ze zlokalizowaniem mojej z jednej usług czyli telefonu stacjonarnego.Ktoś bardzo inteligentny umieścił ją w usługach mobilnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mój Orange" (dawniej "Orange On-line") na obecnej, nowej stronie internetowej sieci Orange w chwili obecnej nie działa.

Jest tylko komunikat:

"Aktualnie trwają prace nad serwisem orange.pl

Portal będzie dostępny 27 kwietnia od godziny 0:00"

Sama strona internetowa sieci Orange normalnie działa.

 

Czyżby znowu szykowały się w tym zakresie jakieś zmiany? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też niecały rok temu zmieniłem miejsce zamieszkania (w tej samej miejscowości) na odległość około 1 km i nie chcieli mi przenieść linii, pomimo tego, że zaproponowałem im, że pokryję co najmniej połowę kosztów tego. A płaciłem niemały abonament. Mają dość dziwne podejście do klienta. Aż dziw bierze, że ta firma jeszcze nie zbankrutowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na infolinii kazali zrobić reinstalację aplikacji , twierdząc że "MÓJ ORANGE" działa w 100%. Wysłałem pisemne zgłoszenie przez ich stronę internetową zgłaszając jeszcze raz problem i z góry zaznaczyłem że reinstalka nic nie pomaga. Dostałem odpowiedź że sprawa została skierowana do działu technicznego. Od tamtej chwili cisza. Mam nadzieję że się wkrótce odezwią :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu rozwiązali "MÓJ" problem z aplikacją "MÓJ ORANGE". Sprawa poszła do techników i nareszcie widzę moje pozostałe minuty.

P.S. DO was też wydzwaniają co dziennie wciskając telewizję? Mówię że mam już abonament TV w nc+ i kończy mi się w 2017r... A oni mają do mnie super promocję :chair: Ponad 100zł za TV :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Orange wprowadza do ofert abonamentowych promocję na nielimitowany internet LTE w telefonie za 10zł miesięcznie. Usługa będzie dostępna po wykorzystaniu całego transferu w abonamencie. Tylko jakaś mała prędkość tego LTE do 5 Mb/s :mrgreen:http://media2.pl/telekomunikacja/122375 ... range.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, to żadna rewelacja! Tym bardziej, jeśli usługa ta działa tylko wówczas, gdy się jest w zasięgu sieci typu LTE. A np. na wioskach jest już z tym zdecydowanie gorzej, gdzie rzadko nawet HSPA+ jest dostępne, a co dopiero LTE. :shock: Mowa oczywiście o sieci Orange.

A z tym 5 Mbit/s to już przesadzili! Mogli już dać chociażby te 10 Mbit/s... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W Orange nowe pakiety na abonament.http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4003759293,article.html#oferta_menu. Chyba jedne z lepszych na rynku oferty z telefonami. To tak na marginesie :>

W listopadzie kończy mi się umowa . Napisałem do nich w sprawie oferty. Zobaczymy co mi zaoferują. Pewnie bez wypowiedzenia nic nie ugram. :twisted:

 

EDYTA:


Wczoraj jeszcze zadzwonili z Orange z BOK. Najpierw standardowe oferty które mnie nie interesowały i przełączenie do DUK ( bez wysłanego wypowiedzenia :wink: ). Przyjąłem taką ofertę. Wszystko NoLimit w taryfie Smart Plan LTE za 49,99zł ( komórkowe,smsy,stacjonarne dorzucone gratis do tego planu )i  2,5 gb internetu. Jedynie  mmsy płatne. Całość za 38,7zł. Wziąłem do tego telefon Nokia Lumia 735 LTE za cenę 49zł (płatne jednorazowo przy odbiorze). W sklepie internetowym w tym planie koszt tego telefonu to  99zł a w salonie 199zł.. Na takich samych warunkach przedłużyłem mój drugi numer telefonu. Jeśli wszystko się będzie zgadzać to wydaje mi się że oferta ok. Tym bardziej że obecnie płaciłem 45zł za 240min i 0,5gb internetu. Co o tym sądzicie?

Edytowane przez boogiman86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...