Skocz do zawartości

Strona internetowa Polsat Box


Digi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uważam, ze strona internetowa CP jest słabsza od tej poprzedniej.

Stara sronka miała okienko meilowe i natychmiast można było wysłać każdą wiadomość do CP z natychmiastowym potwierdzeniem skuteczności jej wysłania. Powiem, że to działało. Wiele razy z tego skorzystałem. Zwrotną informację zawszę otrzymywałem na swoją pocztę.

Kolory poprzedniej strony były ciekawsze - mocne - nowej są szaro blade i mdłe. Brak w niej jest np. mozaikowej zapowiedzi atrakcyjnego programu czy filmu. Ogólnie na tej stronce jest brak życia. Oszczędne do minimum i monotonne informacje o ofercie, dekoderach, adresach itd. to stanowczo za mało. Taka strona, przede wszystkim powinna działać jak wabik, a ta raczej..... Przemilczę to sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie strona polsatu jest teraz denna. Poprzednia strona była lepsza dla tego bo był podany e-mail do polsatu. Teraz aby coś dowiedzieć się od polsatu to trzeba dzwonić do nich.

 

To nie jest do końca prawda. Są adresy e-meilowe i to kilka. Problem w tym, że wiadomość można napisać tylko ze swojej poczty. Jest to utrudnienie, bo muszę otworzyć najpierw swoją pocztę. Po tych zabiegach - w otwieraniu - już mi się nie chce.

Poszukaj dobrze a adresy napewno znajdziesz.

- :lol: -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nowa strona CP jest spoko, chociaż mogli by udostępnić tak jak było na starej stronie okienko do wysyłania e-maili. Brakuje informacji o nowościach, np.: mogli by zamieścić też szczegółowe informacje o obecnej "OFERCIE SPECJALNEJ" oraz jakiś planach, bądź nowościach na platformie, ale to jest Polsat już zdążyliśmy się przyzwyczaić, że CP wszystko ukrywa przed abonentami i dowiadujemy się o jakiś nowościach na stronach internetowych, ale niestety większość jest nie potwierdzone. Przykładem są AXN-y, niby potwierdzono, że będą na CP, ale nikt tak naprawde nie wie kiedy, a w tej chwili jest cisza, tak samo Comedy Central, są informacje, że będzie dostępny na platformach cyfrowych, a my się domyślamy, że raczej będzie na CP, ponieważ są na platformie dostępne kanały VIACOM. Więc mogli by umieszczać jakieś informacje, co jest pewne, wiedzą, że jesienią poszerzą oferte programową, ale nie wiadomo o jakie kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj dzwoniłem na infolinie CP aby sprawdzic czy wpłyneła wpłata i tak sie zastanawiałem czy nie miozna by było czegoś takiego zrobic na stronie. Po podaniu nr. karty kazdy mógłby sprawdzic do kiedy ma opłacony abonament i kiedy wpłyneły pieniazki. jak miałem Sagema to takie cos było dostępne w Portalu po wcisnięciu czerwonego przycisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwoniłem na infolinie CP aby sprawdzic czy wpłyneła wpłata i tak sie zastanawiałem czy nie miozna by było czegoś takiego zrobic na stronie. Po podaniu nr. karty kazdy mógłby sprawdzic do kiedy ma opłacony abonament i kiedy wpłyneły pieniazki. jak miałem Sagema to takie cos było dostępne w Portalu po wcisnięciu czerwonego przycisku.

Bardzo cenna uwaga. W sagemie dalej tak jest i można sprawdzać okres, za który opłacono abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...