Skocz do zawartości

NFL


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Wiadomo już coś w sprawie transmisji NFL w Polsce?

 

W Niemczech kanał Sport1 US HD podał rozpiskę na 1 tydzień.

 

6. September, 2.30 Uhr: Denver Broncos – Baltimore Ravens

8. September, 19.00 Uhr: News Orleans Saints – Atlanta Falcons

optional: Buffalo Bills – New England Patriots

8. September, 22.20 Uhr: San Francisco 49ers – Green Bay Packers

optional: St. Louis Rams – Arizona Cardinals

9. September, 2.25 Uhr: Dallas Cowboys – New York Giants

10. September, 1.05 Uhr: Washington Redskins – Philadelphia Eagles

10. September, 4.20 Uhr: San Diego Chargers – Houston Texans

 

8 meczów w HD, coś wspaniałego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Mam pytanie do oglądających Super Bowl na Sat1 lub Italia1. Jak to jest z oryginalnymi reklamami tymi amerykańskimi puszczanymi podczas finału ? O ile wiem to koncert w przerwie Polsat Sport puszcza, bo widziałem m.in występ The Who, czy Madonny, ale reklamy były niestety polskie :/ Reklamy to taki dodatkowy smaczek Super Bowl więc chętnie bym je obejrzał "na żywo", a nie dopiero później na youtube.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do oglądających Super Bowl na Sat1 lub Italia1. Jak to jest z oryginalnymi reklamami tymi amerykańskimi puszczanymi podczas finału ?

 

Oglądając transmisję z Super Bowl w Italia 1, SAT. 1, Polsacie Sport itp. - zapomnij o reklamach skierowanych do widowni amerykańskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Europę był oddzielny przekaz (grafika z kanału NFL Network). Natomiast brytyjski Sky sports brał przekaz właśnie od Fox-a (Fox Sports). Był też przekaż Fox-a (Fox Deportes) w wersji hiszpańskiej dla hiszpańsko-języcznej populacji mieszkającej w Stanach oraz zarówno dla krajów Ameryki Południowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@paweł21 owszem, brytyjski Sky korzystał z przekazu Fox, ale tylko w kwestii produkcji. Brał od Foxa Clean Feed plus dodatkowo własne studio. Korzystali też z własnego wozu transmisyjnego. W tych dokumentach masz wszystko opisane. http://svgeurope.org/blog/headlines/sup ... than-ever/ , http://svgeurope.org/blog/headlines/bsk ... lp-of-nep/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie cała produkcja- od imprez towarzyszących to samego meczu- ilość zaangażowanego sprzętu kamer, wozów transmisyjnych i ludzi naprawdę robi wielkie wrażenie. Nie ma na świecie drugiej tak obsłużonej imprezy. No i oczywiście zastosowane innowacje, między innymi produkcja również w 4k( fakt, bywały takie już wcześniej, no i na igrzyskach Japończycy będą robić produkcje w 8k).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja napiszę coś o finale. Nie jestem wielkim fanem tego sportu, ale Super Bowl, czy pojedyncze mecze oglądam i powiem, że świetnie była przygotowana drużyna z Seattle. Nie spodziewałem się takiego wyniku. Różnica w jakości gry ogromna. Gwiazdor ekipy z Denver popełnia błąd w pierwszych sekundach spotkania ! I to ośmieszanie obrony rajdami po których wpadły jeśli dobrze pamiętam 3 przyłożenia - niesamowite. Kostyra jak zwykle przejęzyczył się z 1000 razy, ale ogólnie słychać, że wie o czy mówi.

Show w przerwie super, tylko szkoda, że instrumenty były nagrane wcześniej, ale to prawdopodobnie przez mogące się pojawić problemy z dźwiękiem na tym stadionie, przy takiej temperaturze.

Co ciekawe orangutan Eli od 2006 roku poprawnie wytypował wszystkich zwycięzców Super Bowl !

Reklamy jak zwykle ciekawe. W tym roku dużo prób kręcenia "mądrych" reklam. Jak dla mnie wygrywają reklamy Doritos. W Polsce pewnie kilka reklam się pojawi.

Hasło na dziś to: Doberhuahua :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 lata później...

Najbliższy sezon NFL takze na antenie Prosieben. https://www.prosieben.de/tv/ran-football/prosieben-zeigt-den-nfl-season-kick-off-und-den-super-bowl-lii-102825

Freitag, 8. September 2017

2:30 Uhr ran Football: Kansas City Chiefs @ New England Patriots auf ProSieben

Sonntag, 10. September 2017

18:30 Uhr #ranNFLsüchtig auf ProSieben MAXX

19:00 Uhr ran Football: Tampa Bay Buccaneers @ Miami Dolphins auf ProSieben MAXX

19:00 Uhr ran Football: Baltimore Ravens @ Cincinnati Bengals im Livestream auf ran.de

22:25 Uhr ran Football: Seattle Seahawks @ Green Bay Packers auf ProSieben MAXX

ab Dienstag, 12. September 2017

22:30 Uhr ran Football – Coach’s Corner mit Patrick Esume und Icke auf ProSieben MAXX

(danach immer dienstags um 22:15 Uhr)

Sonntag, 17. September 2017

18:30 Uhr #ranNFLsüchtig auf ProSieben MAXX

19:00 Uhr ran Football: New England Patriots @ New Orleans Saints auf ProSieben MAXX

19:00 Uhr ran Football: Minnesota Vikings @ Pittsburgh Steelers im Livestream auf ran.de

22:25 Uhr ran Football: Dallas Cowboys @ Denver Broncos auf ProSieben MAXX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 2 lata później...

Od sezonu 2023/24 RTL nowym partnerem telewizyjnym NFL w Niemczech w ramach transmisji w otwartej tv.  Bardzo duże wzrosty wartości nowych kontraktów.
 

Cytat

Multiple sources told SportBusiness Media that commercial broadcaster RTL will pay between $10m (€10.1m) and $13m per season for exclusive free-to-air rights to 80 games each year across the NFL’s regular season and playoffs. The five-season deal runs from 2023 to 2027 and sees RTL unseat the league’s incumbent free-to-air broadcaster ProSieben.

 

RTL will broadcast live coverage of up to three games per week across its eponymous commercial broadcaster and digital-terrestrial channel Nitro. It will also show exclusive coverage of one game per week on its RTL+ subscription streaming platform.

 

The deal, which also covers rights in Luxembourg and Liechtenstein, represents a significant increase on the $3.5m per season paid by ProSieben in its current three-season deal from 2020 to 2022.

 

Multi-platform broadcaster DAZN, meanwhile, is understood to have agreed an increase in rights fee from about $5m per season in its current deal, from 2020 to 2022, to about $10m per season in a new three-season deal from 2023 to 2025. The increase was driven by strong interest from pay-television operator Sky and ecommerce giant Amazon for the NFL’s subscription platform rights in DACH.

https://media.sportbusiness.com/2022/11/nfl-reaps-benefit-of-growing-fandom-in-dach-with-rtl-and-dazn-deals/

https://www.rtl.de/cms/nfl-exklusiv-rtl-uebertraegt-kuenftig-den-super-bowl-jede-woche-spiele-live-auch-germany-games-5005410.html?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...