Skocz do zawartości


Zdjęcie

Oszukani przez Konsultantów!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
298 odpowiedzi w tym temacie

#1 naskrecik

naskrecik

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 76 postów
  • Od: 20 gru 2007

Napisano 02 kwiecień 2013 - 19:42

Proponuje rozpocząć nowy wątek OSZUKANYCH PRZEZ KONSULTANTÓW.
Zaproponowano mi przejście z Canal + HBO Superpremium z multiroom i dekoderem PHILIPS PVR na pakiet Canal + Platinum z dekoderem TURBO ( bez opłaty aktywacyjnej ) oraz multiroom Premium za 10 zł i dekoderem BOX+ ( opłata 49zł ). 2 razy pytałem konsultanta żeby upewnić się co biorę i raz ja mu wszystko powiedziałem a on potwierził. Dekodery miałem odeprać w APS. Udałem się na następny dzień w czwartek i APS mówią, że umowa nowa jest ale nie ma dyspozycji wydania sprzętu i że mam przyjść w piątek. W piątek niestety to samo. Dziś zadzwoniłem do APS i nic się nie zmieniło, dekoderów na mojej umowie brak. Dzownie do NC+ i po 30 min czekania, gość sprawdza i mówi, że do mojej umowy nie mogę zabrać tych dekoderów ! ! ! Ja na to że to zaproponował mi pracownik NC+ i albo dadzą mi te dekodery albo spadam. Stwierdził , że może zrobić zgłoszenie reklamacji w którym napisze, że miałem obiecane dekodery i że chcę odejść. Reklamacja rozpatrzona ma być w 30 dni a odpowiedz na piśmie pocztą. Gdy stwierdziłem, że podczas przedstawiania nowej umowy, miałem mieć prawo w ciągu10 dni odstąpienia od umowy a on z lekką ironią mówi mi, że takiego prawa nie mam bo to był aneks a nie umowa a usługa została już włączona.
Jak wyjść z tej sytuacji ? czy można wysłać odstąpienie od umowy ?

#2 DiscoLED

DiscoLED

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 184 postów
  • Od: 12 mar 2007

Napisano 03 kwiecień 2013 - 11:04

Na razie musisz zaczekać na odpowiedź reklamacyjną. To pozwoli podjąć następne kroki. Oczywiście możesz spróbować się gdzieś dowiedzieć jak to jest z tymi 10 dniami. Zazwyczaj jest tak jak powiedział Ci konsultant, ale Ty nie przedłużałeś umowy tylko migrowałeś na zupełnie nową umowę, do zupełnie nowej firmy... Więc jak to jest z tym prawem do odstąpienia?

#3 majette

majette

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 7 postów
  • Od: 21 mar 2013

Napisano 03 kwiecień 2013 - 11:15

hmm, w przypadku zawierania umowy zawartej na odległośc masz zawsze 10 dni na odstąpienie od umowy, niech nie wciskają kitu ,ze to aneks ,ze nie mozesz odstąpić bo po pierwsze zawierasz kolejna umowe na czas okreslony, po drugie zmienia sie uslugodawca, nc+ a nie canal + czy n, więc strona umowy ,tym samym nie moze to być aneks tylko zawierasz nowa umowe na odległośc, ja dwukrotnie sie pytalem,czy przy migracji przysługuje mozliwosc odstąpienia,dwukrotnie potwierdzono,ze tak,,co nagrałem nadyktafon no i powinni odpowiedziec w ciagu 14 dni a nie 30 ,bo to nie jest zwykla reklamacja tylko odstapienie od umowy, gdyby ci odmowili mozesz smialo napisac skarge do UOKIK i nic nie płacić ,w sądzie wygrasz ,a to czy umowa jest wlączona czy nie to dla tego przypadku nie ma znaczenia, trzeba walczyc z tymi oszustami ,bo oni patrza tylko na premie ,jak juz znajda barana to potem niech on sie martwi
mnie oszukano ,poniewaz zaoferowano mi migracje na "specjalnych" warunkach ,ktora w rzeczywistosci byla zwykla oferta jak dla nowego abonenta, ale ja wyslalem odstapienie od niej odrazu ,21 marca, a miala zaczac obowiazywac od 1 kwietnia,jesli mi powiedza ,ze to aneks to na pewno pojde do uokik a potem do sadu
z doswiadczenia wiem ,ze slowo konsultanta na infolinii nic nie znaczy, potem zanim udostepnia nagranie rozmow mija kupa czasu i nerwy niepotrzebne

#4 ste100

ste100

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 924 postów
  • Od: 22 gru 2009

Napisano 03 kwiecień 2013 - 11:21

Ja wynegocjowałem usługi vod i net-vod w cenie platyny; na umowie zaś o usłudze vod nie ma wzmianki; 3 razy podczas rozmowy zadałem pytanie o te usługi i 3 raz odpowiedź brzmiała TAK; w APSie gość mi powiedział że mnie wyrolowano; chciałem złożyć reklamację ale nagle nie mogą znaleźć mnie w systemie... po tygodniu od migracji.

Co do dekoderów - widziałem jedną parę, która od tygodnia nie może odebrać dekodera, bo coś w systemie nie pozwalało gościowi z APSu go wydać.
O co chodziło - nie wiem, ale awantura pewnie murowana.
Comfort+
6xCanal+
HBO
Cinemax
Filmbox
History HD
vod
netvod
seriale+
MR Premium
mediabox

#5 magiczny

magiczny

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 59 postów
  • Od: 20 paź 2012

Napisano 03 kwiecień 2013 - 12:59

Dlatego zawsze nagrywam takie rozmowy na telefon. I muszę Wam powiedzieć że kilka razy zdarzyło mi się że konsultant jak mu powiedziałem rozłączał się nagle. Może się bał albo taka była polityka firmy. W większości rozważnie zaczynają dobierać słowa jak pytam. Aplikacja na fona niewiele kosztuje a może się przydać np. w sądzie.
TAK DLA TV TRWAM W DVB-T!!

#6 maciej73

maciej73

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 98 postów
  • Od: 19 lut 2013
  • LokalizacjaBydgoszcz

Napisano 03 kwiecień 2013 - 13:06

Ja mam to samo. Podpisałem umowę 25 marca i do dzisiaj nie mam dekoderów. Miałem je odebrać w APS ale gość nie może mi wydać. Na infolini mówią że doślą kurierem. Kiedy? Nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy?!!!!! Na stwierdzenie że odstąpię od umowy , przełożona jakaś stwierdziła że dopuki nie odbiorę dekoderów i nie podpiszę umowy to tej umowy nie ma. Na pocieszenie stwierdziła że nadal jestem abonentem Cyfry i bedce musiał zapłacić za kolejny miesiąc (umowa była na wypowiedzeniu do końca marca) po ostrej wymianie zdań anuluje opłatę za kwiecień. Powiem Wam że to co się dzieje to jedne wielkie jaja!!!!!
nc+ all inclusive,
media box
3x box+

#7 dlugi

dlugi

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 25 postów
  • Od: 03 kwi 2013

Napisano 03 kwiecień 2013 - 13:07

Mialem kiedys podobna sytuacje co kolega naskrecik Tez mi konsultantka obiecala dekoder, drugi do multiroomu Jak sie okazalo pozniej w punkcie, do tej umowy nie nalezal sie drugi dekoder To samo powiedzieli mi w BOK-u Zlozylem reklamacje, wysluchali nagrania i...sami rozwiazali umowe Nie chcialem sie juz z nimi klocic, w sumie cieszylem sie bo ostatnie dwa miesiace mialem placic duzo drozej i pal licho ten drugi sprzet Poczekalem troche i na nowych warunkach, na zone, podpisalem nowa umowe Tak wiec jesli rozmowa Twoja z kosultantem zostala nagrana to sie nie martw, zazadaj rozwiaznia mowy Powodzenia:)

#8 kaeres

kaeres

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Od: 30 lip 2010

Napisano 03 kwiecień 2013 - 13:08

1. To nie jest nowa umowa tylko aneks. Nie obowiązuje 10 dni na odstąpienie od "umowy".
2. Tylko i wyłącznie reklamacja z żądaniami oraz czego się spodziewasz jako zadośćuczynienie.
3. KAŻDY NIECH ŻĄDA UMOWY NA MAILA PRZED WYRAŻENIEM ZGODY ! (nawet na żywca można chociaż pobieżnie warunki przelecieć). Ew. umówić się na telefon o danej godzinie.

#9 ste100

ste100

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 924 postów
  • Od: 22 gru 2009

Napisano 03 kwiecień 2013 - 13:14

Moim zdaniem to jest NOWA UMOWA, bo pierwsze pismo które podpisałem przy migracji to ROZWIĄZANIE UMOWY Z CYFRĄ+.
Skoro rozwiązałem umowę z podmiotem z którym miałem umową, a zawarłem NOWĄ z NOWYM PODMIOTEM, to jak można nazwać to ANEKSEM ?

To nie ANEKS, to NOWA UMOWA. Aneks można podpisać jako rozszerzenie umowy z OBECNYM podmiotem, a nie NOWYM.
Comfort+
6xCanal+
HBO
Cinemax
Filmbox
History HD
vod
netvod
seriale+
MR Premium
mediabox

#10 warsawpl

warsawpl

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 kwi 2013
  • Lokalizacjamazowieckie

Napisano 03 kwiecień 2013 - 13:29

Zainstalowałem na telefonie rejestrator rozmów :D Tak na przyszłość, jakby co :locked:
Będę się pytał wyraźnie (jak zadzwonią lub sam zadzwonię) czy Pan/Pani proponuje mi aneks do umowy czy nową umowę...
Odpowiedź chyba nie powinna sprawić problemu konsultantowi :D
Superpremium +, Multiroom Standard, HBO, HBO GO, NC+GO, FilmBox, Adventure TV HD
Pace PVR 500GB

#11 Rob77

Rob77

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 16 lip 2009

Napisano 03 kwiecień 2013 - 14:48

Ja tez wyslalem na drugi dzień po migracji odstąpienie od umowy, konsultant wyraźnie mi przeczytal ze wyrazam zgode na rozwiązanie umowy z canal+ cyfrowy i zawieram umowę z ITI. Teraz probuja mi wmowic, ze to aneks ale nie dam się......

#12 majette

majette

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 7 postów
  • Od: 21 mar 2013

Napisano 03 kwiecień 2013 - 14:50

aneks mozesz podpisac z tym samym dostawcą usługi ,jezeli n zmienila sie na nc+ i ma nowy zarzad to juz jest nowa umowa

#13 zibi2423

zibi2423

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 53 postów
  • Od: 05 lis 2009

Napisano 03 kwiecień 2013 - 14:51

Witam,mam ten sam problem,według mnie jak i innych to jest nowa umowa i należy się 10 dni na odstąpienie,po drugie nie działają wszystkie funkcje na dekoderach cyfry więc to też jest powód do rozwiązania umowy z winy nc+,dla pewności wysłałem im rezygnacje z niby aneksu pocztą jak i emailem,mało tego co dziennie ślę im reklamacje na nie działające usługi i zanaczam że w przypadku braku odpowiedzi sprawa zostaje uznana przez nich( tak stanowi prawo)i umowa zostaje rozwiązana, zobaczymy co odpowiedzą,a tak przy okazji po co sprzedaja usługi jak dekodery nie obsługuja tego co maja,chyba najpierw robi sie soft a potem oferte programową. :read:

#14 Strong6%

Strong6%

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Od: 08 mar 2013

Napisano 03 kwiecień 2013 - 15:20

Witam. Wczoraj migrowałem do NC+ , i już mnie oszukali. Miałem mieć w pakiecie VOD+ i netVOD+. Dzisiaj czytając umowę okazało się , że mam tylko netVOD+ pakiet podstawowy. Według konsultanta miałem w ciągu 3 dni odebrać dekodery w punkcie NC+. Jak zajechałem tam to nie chcieli mi ich dać , tłumacząc sie , że nie widnieją one w systemie. Dostałem je dopiero po konsultacji z szefem punktu. Dodam, ze umowa miała być dostarczona przez kuriera w ciągu 10 dni, jednak aby muc odebrać sprzęt podpisałem ją w APS. Pracownik niby nic nie mógł zmienić w ofercie. Czy w związku z tym mam prawo złożyć reklamację na infolini??

#15 zibi-s

zibi-s

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1539 postów
  • Od: 16 sie 2009

Napisano 03 kwiecień 2013 - 15:50

Myślę że tak prostą sprawę czy to umowa, czy aneks przy migracji abonentów Cyfry+ do nc+ (ITI) jednoznacznie wyjaśni prowadzący potepowanie UOKiK?.

#16 kodif

kodif

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 75 postów
  • Od: 09 kwi 2012

Napisano 03 kwiecień 2013 - 17:35

Zainstalowałem na telefonie rejestrator rozmów :D Tak na przyszłość, jakby co :locked:

Ja właśnie szukam czegoś takiego pod Windows Phone 8. Ma ktoś coś takiego?

#17 as35

as35

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 03 kwi 2013

Napisano 03 kwiecień 2013 - 18:20

Wita. Nie wystarczy włączyć dyktafon/rejestracje rozmów/nagrywanie (czy jak tam to się zwie w tym wynalazku win8). W większości telefonów wystarczy włączyć nagrywanie i dzwonić - nagrywa się bardzo ładnie :-)

#18 magiczny

magiczny

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 59 postów
  • Od: 20 paź 2012

Napisano 03 kwiecień 2013 - 18:57

Mnie 2 razy zrobili w jajo operatorzy komórkowi i wtedy się wk.... i zainstalowałem sobie nagrywaczkę. Kolega miał sprawę w sądzie bo też mu powiedzieli że wziął 2 numery poprzez rozmowę telefoniczną. Na szczęście miał nagraną rozmowę a siostrę prawnika więc nie było problemu z wygraniem sprawy. Operator szedł w zaparte dopóki nie przedstawili nagrania.
TAK DLA TV TRWAM W DVB-T!!

#19 Gutek

Gutek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 30 mar 2013

Napisano 03 kwiecień 2013 - 19:24

Witam
Co powiecie na taki numer:
26.03 zmigrowałem do all inclusive (179zł na 18m z MR) zostawiłem sprzęt cyfry (PVR PACE) i drugi jakiś mój z przed roku HD. Podczas rozmowy kilka razy pytałem czy na starym sprzęcie z cyfry dostępna będzie pełna oferta na all.. i dopytywałem czy vod i te sprawy też będą i na wszystkie pytania konsultantka odpowiedziała że tak, wszystkie usługi będą działać. Dziś czytam że jednak to nie prawda i że nie będą działać wszystkie kolekcje tylko 2 vod + i vod canal +. Wykonałem telefon i najpierw musiałem na siłę wytłumaczyć że mam podłączony dekoder do internetu i nie mam usług po czym uzyskałem potwierdzenie że nie będą działać. a po drugim telefonie pani powiedziała że nie obowiązuje mnie już 10 dniowy termin na odstąpienia bo usługa już jest świadczona.
Co radzicie?

#20 warsawpl

warsawpl

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 02 kwi 2013
  • Lokalizacjamazowieckie

Napisano 03 kwiecień 2013 - 21:36

A co tu można poradzić :?:
Tylko reklamacja usługi na jaką masz umowę... jeśli masz :/ :/

Widzisz, jakbyś miał nagraną rozmowę to w ramach tej reklamacji mógłbyś im płytę z nagraniem wysłać jeśli by swojego przypadkiem nie znaleźli.

Tak czy siak powołuj się na rozmowę telefoniczną.
Superpremium +, Multiroom Standard, HBO, HBO GO, NC+GO, FilmBox, Adventure TV HD
Pace PVR 500GB