Skocz do zawartości


Zdjęcie

Multimedia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15140 odpowiedzi w tym temacie

#1 RETROJAM500

RETROJAM500

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Od: 14 sie 2006

Napisano 14 sierpień 2006 - 11:32

Dyskusja na temat oferty tej sieci kablowej,która jest dostęna w wielu miastach.
  • 0

#2 pawsli2924

pawsli2924

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 55 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaTomaszów Mazowiecki, Łódzkie,Polska

Napisano 14 sierpień 2006 - 17:04

witam, jestem abonentem w Tomaszowie Maz, moze ktos wie kiedy w koncu u nas bedzie try play? i VH1 :(
  • 0

#3 lesioand

lesioand

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 142 postów
  • Od: 15 sie 2006
  • LokalizacjaŁodz

Napisano 15 sierpień 2006 - 20:31

jak wiadomo sieci tvsat zaleza od administracji a programy od nadawcy, wiele mozna pisaac,
  • 0
lesioand
pozdrawiam to już 6 lat z forum satkurier

#4 felik3

felik3

    Konto zablokowane

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 837 postów
  • Od: 17 sie 2006

Napisano 16 październik 2006 - 15:26

Interaktywna telewizja iTV zwiększyła zasięg o nowych abonentów telewizji kablowej Multimedia Polska.

Dzięki temu oferta stacji dostępna jest już dla mieszkańców Gdyni i 42 innych miast będących w zasięgu sieci kablowej tego operatora. Obecnie iTV dociera do ponad 3,5 milionów abonentów sieci kablowych (m.in. Aster, Toya, Vectra) oraz platform cyfrowych.

-Cieszymy się, że do grona naszych widzów dołączyli nowi abonenci Multimedia Polska. Dzięki temu mogą nas już oglądać mieszkańcy Gdyni, ale też Mrągowa, Chełma, Kętrzyna i Darłowa - mówi Aneta Mateusiak, prezes zarządu iTV.

Dzięki zastosowaniu rozwiązań komunikacyjnych wszystkie programy nadawane przez iTV mają charakter interaktywny.
  • 0

#5 lesioand

lesioand

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 142 postów
  • Od: 15 sie 2006
  • LokalizacjaŁodz

Napisano 18 październik 2006 - 08:16

fiu fiu , ale nowość, ta oferta juz dawno gości w Łodzi , ale dobre informacje zawsze poszukiwane :)
  • 0
lesioand
pozdrawiam to już 6 lat z forum satkurier

#6 felik3

felik3

    Konto zablokowane

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 837 postów
  • Od: 17 sie 2006

Napisano 18 październik 2006 - 09:56

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej zarząd spółki Mutlimedia Polska poinformował między innymi o planach wprowadzenia cyfrowej telewizji kablowej. Firma przygotowuje się do wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych.

Zarząd Spółki poinformował o planach rozpoczęcia sprzedaży cyfrowej telewizji kablowej. Usługa oparta będzie na standardzie DVB-C. Pakiet cyfrowy będzie dostępny początkowo w największych miastach. Według zapewnień zarządu usługa cyfrowa ma być od początku uzupełniona o wideo na żądanie, a także telewizję wysokiej rozdzielczości. Powiedziano nam także, że do oferowania usług interaktywnych (pogoda, portal informacyjny, itp.) wdrożona zostanie technologia MHP . Na polskim rynku w technologii tej dostępne są przede wszystkim aplikacje interaktywne ADB (np. Tele.Dom), producenta cyfrowych przystawek odbiorczych m.in. dla Telewizji Kablowej Poznań (marka Inea) oraz "N" satelitarnej platformy cyfrowej ITI. Wszystko wskazuje na to, że wybrane zostanie rozwiązanie zbliżone technicznie do tego, co oferuje N, czyli przystawka odbiorcza z twardym dyskiem i cyfrowymi wyjściami audio-wideo. Tempo uruchomienia usług HDTV zależy zdaniem zarządu Multimediów od liczby dostępnej na polskim rynku kanałów telewizyjnych z zawartością w wysokiej rozdzielczości. Na razie tylko TVN i Discovery nadawać będą w HD. Inni nadawcy, w tym TVP, dopiero przygotowują się do HDTV.

Multimedia szacują, że koszt przystosowania stacji czołowych do nadawania cyfrowego nie powinien przekroczyć 30 mln, większym wydatkiem dla spółki jest kupno przystawek odbiorczych- dekoderów (set-top-box). Inwestycja szacowana jest na 70-80 mln zł.
  • 0

#7 mat_lewq

mat_lewq

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 529 postów
  • Od: 31 paź 2006
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 31 październik 2006 - 18:10

witam.mam Multimedie i odbieram ją w malborku,

Może jak wejdą na tą giełde to może zrobią nam HD i włonczom na ES2 i inne kanały takie jak odkodowany C+
  • 0

#8 tomx

tomx

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 662 postów
  • Od: 12 wrz 2006
  • LokalizacjaMuszyna

Napisano 31 październik 2006 - 19:05

Moze mi ktos podac stronke tej kablowki?
  • 0

#9 mat_lewq

mat_lewq

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 529 postów
  • Od: 31 paź 2006
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 31 październik 2006 - 19:29

Tutaj
  • 0

#10 tomx

tomx

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 662 postów
  • Od: 12 wrz 2006
  • LokalizacjaMuszyna

Napisano 31 październik 2006 - 19:41

Coz oferta podobna do reszty kablowek...nic nadzwyczajnego
  • 0

#11 mat_lewq

mat_lewq

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 529 postów
  • Od: 31 paź 2006
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 31 październik 2006 - 20:02

Ale licząc na ich pośpiech można liczyc że ES2 włonczą nam gdzieś pod koniec grudnia.Pamiętam ostatnio Ci majsterkowicze się bawili.

Było to 20 Października i u mnie w Malborku zamiast Polsatu Sport było 4fan.tv.Tak było z rana po 8:00 gdzieś z 20 minut ale obraz był snieżny.

Wcześniej bawili się i bawili.Najpierw włoczyli nam TV5Monde a potem TVN GRA i z tego ostatniego kanału jestem bardzo zadowolny ponieważ oglądam go 3-4h dzień w dzień, a najlepsze jest między 00:00-06:00.

Taka SerwsMania czyli:Chcesz poznać przyjaciół??Wyślij SMS pod numer xxxx i tak dalej i tak dalej

Kolejne perymetie z Multimedią.

Kiedy rano chce obejrzeć mecz w siatke Polska-Korea co się okazuje???Polsat Sport chyba się zaciął tzn.nie ruszył.Polsat Sport Extra, Polsat2,Polsat chodzą OK tylko ten PS mnie ściska
  • 0

#12 Łukasz

Łukasz

    MOD Weteran

  • MOD Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2429 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 01 listopad 2006 - 18:09

Mecz był też na otwartym Polsacie :)
  • 0
"Mówimy o Polsce. Tam nic i nigdy nie jest normalne."
Dołączona grafika

#13 mat_lewq

mat_lewq

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 529 postów
  • Od: 31 paź 2006
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 01 listopad 2006 - 20:15

Ale pozostałe mecz to se dziś tylko 2
Mecz Polek i Serbek na PSE
  • 0

#14 darekimi

darekimi

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 22 wrz 2006

Napisano 12 listopad 2006 - 11:48

Nienawidze tej kablowki.Maja plany na telewizje cyfrowa a w moim miasteczku nawet nie chca dodac MINIMINI niemowiac juz o HBO a internet czy telefon to juz wypas.Dzwoniac do nich nic niewiedza straszny chlam.Niech najpierw dadza ludzia cos do poogladania a pozniej niech robia cyfrowke.Moze ktos z was zna jakiegos meilado nich bo te na ktore pisze nie ma odzewu
  • 0

#15 Kiler

Kiler

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 752 postów
  • Od: 20 lis 2006
  • LokalizacjaGdynia

Napisano 20 listopad 2006 - 15:05

Ostatnio w Kwidzynie zastąpili kanał National Geographic, kanałem Planete, a TV Reality, TVN Gra. Dla mnie to trochę dziwna polityka, bo przecież te 2 kanały miały dużą oglądalność. Ja 100 razy wole National od Planete, ale nie ukrywam, że oba kanały są bardzo interesujące. Nie mogli po prostu poszerzyć oferty o te 2 kanały? Albo chociaż mogli zastąpić inne kanały, a nie tak popularne :(
  • 0

#16 mak600

mak600

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 76 postów
  • Od: 02 paź 2006
  • Lokalizacjagodziesze

Napisano 25 listopad 2006 - 12:29

Od nowego roku w telewizji kablowej Multimedia o prawie 10 proc. drożeją dwa pakiety telewizyjne. Do oferty dołączone zostaną też dwa nowe programy - Comedy Central i ESPN Classic.

Jak informuje płocka "Gazeta Wyborcza", od stycznia w sieci Multimedia Polska wzrośnie cena dwóch największych pakietów - rodzinnego z ponad 30 kanałami (do 41,99 zł, wzrost o 4,5 zł) oraz komfort z ponad 60 kanałami (do 51,99 zł, wzrost o 5 zł). Bez zmian pozostanie najtańszy pakiet. To pierwsza podwyżka jedynej płockiej kablówki od półtora roku, zauważa dziennik.

Do oferty dołącza dwa nowe kanały telewizyjne - komediowy Comedy Central oraz sportowy ESPN Classic Sport, które emitują swój program w polskiej wersji językowej. Nowe kanały zastąpią dotychczasowe - Sat 1 oraz RTL.
zródło media2
  • 0
Pozdrawiam

#17 mat_lewq

mat_lewq

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 529 postów
  • Od: 31 paź 2006
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 26 listopad 2006 - 18:01

Do mnie doszedł taki sam list tylko że te

Nowe Kanały:
Comedy Centrall Europe
ESPN Classic
Deutsch Welle

Kanały odchodządze:
Pro Sieben
RTL
Sat.1

Dodam że mieszkam w Malborku.
  • 0

#18 Kiler

Kiler

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 752 postów
  • Od: 20 lis 2006
  • LokalizacjaGdynia

Napisano 01 grudzień 2006 - 14:29

No i wszystko jest już jasne. Od stycznia będą nowe kanały, o których pisaliście wcześniej. http://www.multimedi...5f40a3cbbfac280

EDIT
Mam taki mały problem, otóż wszedłem na stronę multiemedii i za [beep]ę nie mogę znaleźć żadnego kontaku mailowego z nimi, znalazłem tylko kontakt mailowy z rzecznikiem prasowym, ale to mnie za bardzo nie interesuje. Po prostu chciałbym się popytać o oferte telewizyjną. Jeśli ktoś znalazł coś i może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny, pozdrawiam!
  • 0

#19 Mefisto

Mefisto

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 108 postów
  • Od: 03 gru 2006

Napisano 04 grudzień 2006 - 12:48

Właśnie też szukałem i okazało się, że zrezygnowali z funkcji kontaktów przez Internet. Kiedyś możliwy był chat i e-mail a teraz można tylko zamówić usługi. Została tylko infolinia 0801706666.
  • 0

#20 Crazy

Crazy

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • Od: 01 gru 2006
  • LokalizacjaKwidzyn

Napisano 06 grudzień 2006 - 13:15

Witam!
Tez szukalem i znalazlem tylko cos takiego:

http://www.multimedi...2146a6380c5ed3b

Nic innego faktycznie nie ma.
  • 0
Heyka Crazy


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych