Skocz do zawartości


Zdjęcie

Blad 04 dekoder zablokowany


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 jan

jan

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Od: 04 paź 2006

Napisano 04 październik 2006 - 20:04

Witam
Jestem posiadazcem Samsunga 700.Po kilku dniach problemow z AXN i EUROSPORT dzisisja wreszcie zaczalem je odbierac,ale wieczorem znikl mi obraz i wystapil napis Blad 04. Dekoder zablkowoany.
Teraz nie odbieram juz zadnych programow. Co mam zrobic?Prosze o pomoc!!!
Z gory dziekuje za rady uzytkownikow tego forum

#2 Łukasz

Łukasz

    MOD Weteran

  • MOD Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2429 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 04 październik 2006 - 20:05

mi około godziny 20:15 też wyskoczył błąd 04, ale zostawiłem dekoder włączony na 5 nimut i naprawiło się :D
"Mówimy o Polsce. Tam nic i nigdy nie jest normalne."
Dołączona grafika

#3 jan

jan

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Od: 04 paź 2006

Napisano 04 październik 2006 - 20:08

dikeuje za rade-dobry czlowieku!!!Tez tak zrobie-moze i ja bede miec szczescie i znoau mi zaswieci to slonko

EDIT: Niestety!Na razie nie dziala!Byc moze wysiadl dekoder?poprzez to kombinowanie przez technikow Polsatu?czuje ,ze bedzie problem!Zle jest to,ze jesli on faktycznie wysiadl, to nie moge go oddac do serwisu, bo nie mieszkam w Polsce!!Przyjade dopiero na swieta bozego Narodzenia i wtedy bede mogl go przywiezc do naprawy. A to pech!!!!!

#4 mpotasznik

mpotasznik

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 400 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaKonity

Napisano 04 październik 2006 - 20:19

błąd 04 oznacza odcięcie sygnału telewizyjnego przez operatora z powodu nieuregulowania płatności lub innych przyczyn. Inaczej zakodowali Ci po prostu sygnał. Zadzwoń na infolinię i wyjaśnij sytuacje.
mpotasznik | http://www.mpotasznik.blogspot.com Zapraszam serdecznie - mój blog, na którym komentuję najnowsze wydarzenia ze świata polityki, mediów i nowych technologi.

#5 jan

jan

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Od: 04 paź 2006

Napisano 04 październik 2006 - 20:23

seredczne dzieki przyjacielu!!dla informacji ci tylko podam,ze mam oplacony abonament az do maja przyszlego roku/ place zawsze z gory za caly rok,zeby nie miec problemow z wylaczeniem sygnalu/
Zadzwonie i niech mi wyjasnia. Oby tylko nie wysiadl ten dekoder!!!
serdecznie pozdrawiam i dziki jeszcze raz za odpowiedzi!!!!

#6 mpotasznik

mpotasznik

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 400 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaKonity

Napisano 04 październik 2006 - 20:25

Cyfrowy Polsat wyłączył Ci poprostu niesłusznie sygał telewiyjny, Zwykła usterka techniczna, telefon powinien wystarczyć. pozatym po numerze błedu, który wyświetla się na dekoderze można łatwo poznać w czym tkwi błąd.
mpotasznik | http://www.mpotasznik.blogspot.com Zapraszam serdecznie - mój blog, na którym komentuję najnowsze wydarzenia ze świata polityki, mediów i nowych technologi.

#7 jan

jan

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Od: 04 paź 2006

Napisano 04 październik 2006 - 20:37

Wyslalem im mail i mi odpowiedzieli,zebym zrobil ponowna instalacje programow.tak postapilem,ale rezultat ten sam.Przy wlaczenie na Tv Polonia jest obraz 1 sekunde i zaraz znowu zrywa i obrazu nie ma -jedynie ten napis.Blad 04. Dekodre zablokowany. Moze przyszedl czas na mojego samsunga.

#8 Łukasz

Łukasz

    MOD Weteran

  • MOD Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2429 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 04 październik 2006 - 20:41

włącz na Polsat, lub Polsat sport i poczekaj tak z pół godziny :) Może to pomoże. Jak nie to dzwoń na infolinie (numer chyba 0801 08 08 08), tylko najlepiej żebyć z facetem tam gadał :)
"Mówimy o Polsce. Tam nic i nigdy nie jest normalne."
Dołączona grafika

#9 mpotasznik

mpotasznik

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 400 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaKonity

Napisano 04 październik 2006 - 20:41

pisz, dzwoń az do skutku. innej rady nie ma, bo niektórzy konsultanci nie są zbyt inteligentni. Ale o tym jest mowa w innym wątku poswięconym Panom/Paniom z BOK-u. Tak wiec nie pozostaje Ci mieć nic innego jak ponownie napisac maila i czekac na skutek.

Edycja Burli: Poprawiłem błąd ortograficzny
mpotasznik | http://www.mpotasznik.blogspot.com Zapraszam serdecznie - mój blog, na którym komentuję najnowsze wydarzenia ze świata polityki, mediów i nowych technologi.

#10 jan

jan

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Od: 04 paź 2006

Napisano 04 październik 2006 - 20:51

Juz dziala moj samsung!!!!zainstalowalem po raz drugi/po otrzymaniu odpowiedzi na moj mail od Polsatu,ze sygnal zostal ponowiony/ i pomoglo!!!
Serdecznie dziekuje Kochanym Forumowiczom za zainteresowanie sie moim problemem i dobre rady!!!!!!

#11 andriu

andriu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Od: 16 mar 2008

Napisano 16 marzec 2008 - 11:01

Wtam, jestem nowy na forum, Dekoder CP (Thomson) kupiłem kiedys żeby móc oglądać Top Gear, dotąd wszystko było OK, natomiast wczoraj został mi zablokowany sygnał, gdyż miałem niedopłatę w wys... 80gr. :crazy: wyświetlił się błąd 04 dekoder zablokowany. Kiedyś zdarzyło mi się już spóźnic z opłatą, ale miałem wyłączone tylko programy kodowane, teraz nie mam nic. Może dlatego ze podpisałem tzw. "Porozumienie"? Dodzwoniłem się na infolinię gdzie zostałem poinformowany o "zadłużeniu" oraz o tym ze wznowienie sygnału nastąpi w ciągu 24 godz. :evil: i dekoder ma być cały czas właczony na kanale 10. Jednocześnie gość się zapierał ze to nie oni zablokowali sygnał tylko dekoder go nie odczytał z karty (a co miał odczytać jak operator go zablokował). Takie postępowanie jest to moim zdaniem kpina z klientow, czyż nie mozna informacji o zadłużeniu wyswietlić na TV? Dzisiaj sprawdzałem, dalej jest zablokowany, czy wznowienie sygnału musi trwać tak długo?!. tak więc CP pozbawił mnie na weekend TV. Teraz poważnie sie zastanawiam nad rozwiazaniem umowy z CP.

#12 herman78

herman78

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 799 postów
  • Od: 20 wrz 2006

Napisano 16 marzec 2008 - 11:32

kolego [endriu] jak włączą ci po 24 albo nawet 48 godzinach to sie ciesz... ja spóźniłem sie w opłacie bo byłem na wakacjach... i patrze... czorna plonsza.... hehehe :) dzwonie i pytam o co kaman... I pani mi tłumaczy że nie zapłaciłem i jak zapłace włączą... zapłaciłem i cisza... przez 5 dni... Dzwonie ponownie a pani mi mówi że niestety ale wszystkim zarządza SYSTEM i to on włącza i wyłącza... niestety musze odczekać do nowego okresu rozliczeniowego (oj jak bardzoe sie wk*rwiłem) ehhh... może teraz jest inaczej nie wiem... ale powinien byc przelew... z twojej strony potwierdzenie przelewu i za kilka godzin sygnał powinien śmigac... :!:

KANAŁY W PLATFORMACH POWINNY BYĆ DOSTĘPNE POJEDYNCZO I TYLKO W HD... ! ! ! :) :) :)


#13 mogadisz

mogadisz

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 85 postów
  • Od: 13 lut 2007

Napisano 16 marzec 2008 - 12:15

Szkoda gadać co się dzieje z tym polsatem :evil: od czwartku próbuję doprowadzić wszystko do porządku (tuner samsung z hd) - pierwsze nie było nic => telefon, poźniej się pojawiło i znikło: Błąd 04. => telefon, znowu były kanały (sobota) przez kilka godzin i nagle znikło pozostały tylko FTA => telefon. Koleś mówi że coś tam zrobią i że mam czekać do 22 (dzwoniłem po 15), najlepiej nie przełączać kanałów i ustawić na Disc. Civil. Wieczorem sprawdzam i jest wszystko z pakietu familijnego (bez relax, bez hbo) => telefon: babka na infolinii mówi że mają problemy i że będę miał wszystko w ciągu 48 godzin (czyli czekam do wtorku)... Jeszcze trochę i minie tydzień, a problemów nie uda się rozwiązać...

Jednym słowem mają wielki "bałagan" (żeby nie napisać dosadniej) i mam już ich serdecznie dość... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Dołączona grafika

#14 oloow

oloow

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 16 mar 2008

Napisano 16 marzec 2008 - 12:52

Mam to samo , tylko w przeciwieństwie do Was , nie mogę się dodzwonić do nich. A jak już mi się udało, to kobitka mi powiedziała żebym im przefaxował potwierdzenia zapłaty, ja jej na to że takie potwierdzenie w Banku kosztuje 20zł , a ona "nic panu nie poradzę musi pan...ble-ble i takie tam...". Też się zastanawiam czy nie zerwać umowy z nimi. Kolega rozwiązał z nimi umowę, odesłał kompletny dekoder, po czym dostał pismo że w środku nie było pilota. :)
Ciekawe skąd się te piloty biorą na allegro? :) życzę wszystkim szczęścia w utarczkach z polsatem , BĘDZIE WAM POTRZEBNE>

#15 andriu

andriu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Od: 16 mar 2008

Napisano 16 marzec 2008 - 13:08

dziwi mnie dlaczego zablokowali mi też kanały niekodowane, kiedyś jak nie miałem podpisanej umowy a nie zapłaciłem to wyłączali tylko kodowane, czyli bez umowy jest lepiej.

#16 tomekb1976

tomekb1976

    Moderator

  • Moderacja
  • 3657 postów
  • Od: 23 wrz 2007
  • LokalizacjaZamość

Napisano 16 marzec 2008 - 14:53

Mi na echostarze 616 tylko raz wyskoczyło podobne, nieprawidłowa karta albo jakoś tak, ale wyjęcie wtyczki od prądu pomogło.
...

#17 Blim

Blim

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Od: 20 mar 2008

Napisano 20 marzec 2008 - 21:07

Błąd 04 to błąd płatności. Czyli: albo nie doszła wpłata, albo została błędnie zaksięgowana przez system. Albo po prostu dekoder się zablokował bez sensownej przyczyny, co w CP jest prawdopodobne.

#18 orzii

orzii

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Od: 29 mar 2008

Napisano 29 marzec 2008 - 11:30

mi to samo sie przydazylo.Przychodze wczoraj po pracy odpalam tv patrze komunikat' błąd 04 dekoder zablokowany' ;/ dzwonilem do nich kilkanascie razy i w kolko leci ta denerwujaca muzyczka;/ ani razu nikt nie odebral! juz mam dosyc tego..napiosalem meila do CP.tez nikt nie odpowiedzial. pomozcie co mam zrobic?

#19 Tiesto12

Tiesto12

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 698 postów
  • Od: 21 mar 2008
  • LokalizacjaKraków

Napisano 29 marzec 2008 - 11:46

co masz zrobic? olej platforme która m a gdzies klientów, a jesli nie chcesz to uzbroi sie w cierpliwosc moze po tygodniu jakos Ci odblokuja tylko muszisz tam dzwonic po kilka razy dziennie tylko nie w weekendy bo oni tam raczej nie pracuja.

#20 orzii

orzii

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Od: 29 mar 2008

Napisano 29 marzec 2008 - 12:07

no to pieknie..czyli jestem bez telewizji :| jak nie odblokuja mi sygn do pon to zrywam umowe z nimi..przejde do konkurencji i tyle bedzie:]